II. / 2004 až 2011 (facelift 2007)

 

 + 

● vyvážené pohonné jednotky

● velmi dobré chování na rozbitých silnicích

● účinné brzdy

● přilnavost přední nápravy

● diesely prodané u nás běžně nemají filtr pevných částic

● velmi přesné a lehké řazení

● velmi přesné a nadmíru citlivé řízení

● tuhá karosérie a kvalitní dílenské zpracování

● solidní vnitřní prostor

● bezpříkladná paleta převodovek

● solidní výkon světlometů

● příznivá cenová politika originálních náhradních dílů

● vynikající ostré provedení ST

● kompletní nabídka karosářských verzí

 

 – 

● jako nový byl dost drahý, z toho plynou i vyšší ceny ojetin

● pro některé postavy příliš úzká a nepohodlná přední sedadla

● vyšší spotřeba motoru 1,6 Duratec

● strohý vnitřek raných základních verzí

● při posunu předních sedadel zcela vzad omezený prostor pro nohy vzadu

● nepříliš bohatá sériová výbava (za vše se musí připlácet)

● nekvaIitní laky se sklony k loupání

● průměrná estetická jakost interiéru

● otevírání kapoty klíčkem

● většina motorů má rozvody poháněné ozubeným řemenem, vyžadujícím výměnu

 

Svolávací akce Fordu Focus II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Fordu Focus II:

2007-03-27 / Ford Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)

182 km/h / 12,0 s / 6,7 l/100 km.   Focus už za 400 tisíc potěší … Nová Kia Cee’d vlétla do kategorie nižší střední třídy jako uragán a velmi rychle se stala pro konkurenci nebezpečným protivníkem. Evropské značky si to ovšem nechtějí nechat...

Hledáte další info k Focusu II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 2/2010 (ECOnetic)  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 25/2010 (RS s Renault Mégane R. S.)   ■ Autohit 19/2010 (ECOnetic s...

4.1 Test Focus 1,6 Ti-VCT (85 kW)

■ Autohit 26/2004  

4.4 Test Focus RS (2,5T / 224 kW)

■ Autohit 8/2010  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2017   ■ Ojetiny Světa motorů 2016   ■ Autocar...

Diskusní téma: FORD FOCUS II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek