II. / 2004 až 2011 (facelift 2007)

 

 + 

● vyvážené pohonné jednotky

● velmi dobré chování na rozbitých silnicích

● účinné brzdy

● přilnavost přední nápravy

● diesely prodané u nás běžně nemají filtr pevných částic

● velmi přesné a lehké řazení

● velmi přesné a nadmíru citlivé řízení

● tuhá karosérie a kvalitní dílenské zpracování

● solidní vnitřní prostor

● bezpříkladná paleta převodovek

● solidní výkon světlometů

● příznivá cenová politika originálních náhradních dílů

● vynikající ostré provedení ST

● kompletní nabídka karosářských verzí

 

 – 

● jako nový byl dost drahý, z toho plynou i vyšší ceny ojetin

● pro některé postavy příliš úzká a nepohodlná přední sedadla

● vyšší spotřeba motoru 1,6 Duratec

● strohý vnitřek raných základních verzí

● při posunu předních sedadel zcela vzad omezený prostor pro nohy vzadu

● nepříliš bohatá sériová výbava (za vše se musí připlácet)

● nekvaIitní laky se sklony k loupání

● průměrná estetická jakost interiéru

● otevírání kapoty klíčkem

● většina motorů má rozvody poháněné ozubeným řemenem, vyžadujícím výměnu

 

Svolávací akce Fordu Focus II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Fordu Focus II:

2007-03-27 / Ford Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)

182 km/h / 12,0 s / 6,7 l/100 km.   Focus už za 400 tisíc potěší … Nová Kia Cee’d vlétla do kategorie nižší střední třídy jako uragán a velmi rychle se stala pro konkurenci nebezpečným protivníkem. Evropské značky si to ovšem nechtějí nechat...

Dlouhodobý test Fordu Focus II:

2008 / Ford Focus 1,6 Duratec (85 kW) ... ujeto 15.202 km

Dlouhodobě testovaný Ford Focus najezdil za přispění všech redaktorů Autohitu několik tisíc kilometrů. Názory na jeho pohonnou jednotku se však často liší. Někomu připradá síla motoru naprosto...

Hledáte další info k Focusu II?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autocar 30/2008 (RS)   ■ Autocar 26/2008 (RS)   ■ Carauto...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 2/2010 (ECOnetic)   ■ Auto-moto speciál...

3. Srovnávací testy

■ Autohit 25/2010 (RS s Renault Mégane R. S.)   ■ Autohit 19/2010 (ECOnetic s...

4.1 Test Focus 1,6 Ti-VCT (85 kW)

■ Autohit 26/2004  

4.2 Test Focus 1,8 TDCi (85 kW)

■ Autotip 26/2008 (kombi)   ■ Autocar 33/2008 (kombi)  

4.3 Test Focus ST (2,5 / 166 kW)

■ Autotip 19/2008   ■ Autocar 32/2008  

4.4 Test Focus RS (2,5T / 224 kW)

■ Autohit 8/2010  

4.5 Test Focus 1,6 Duratec (85 kW)

■ Autohit 19/2008 (dlouhodobý - měření na stolici)  

4.6 Test Focus 2,0 TDCi (100 kW)

■ Autocar 41/2008   ■ Autocar 25/2008   ■ Auto-moto speciál...

4.7 Test Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)

■ Auto-moto speciál 7-8/2008 (3D)   ■ Autotip 3/2008 (3D)   ■ Auto-moto...

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2021   ■ Ojetiny Světa motorů 2017   ■ Ojetiny Světa...

Diskusní téma: FORD FOCUS II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek