II. / 2004 až 2011 (facelift 2007)



+
● vyvážené pohonné jednotky
● velmi dobré chování na rozbitých silnicích
● účinné brzdy
● přilnavost přední nápravy
● diesely prodané u nás běžně nemají filtr pevných částic
● velmi přesné a lehké řazení
● velmi přesné a nadmíru citlivé řízení
● tuhá karosérie a kvalitní dílenské zpracování
● solidní vnitřní prostor
● bezpříkladná paleta převodovek
● solidní výkon světlometů
● příznivá cenová politika originálních náhradních dílů
● vynikající ostré provedení ST
● kompletní nabídka karosářských verzí
–
● jako nový byl dost drahý, z toho plynou i vyšší ceny ojetin
● pro některé postavy příliš úzká a nepohodlná přední sedadla
● vyšší spotřeba motoru 1,6 Duratec
● strohý vnitřek raných základních verzí
● při posunu předních sedadel zcela vzad omezený prostor pro nohy vzadu
● nepříliš bohatá sériová výbava (za vše se musí připlácet)
● nekvaIitní laky se sklony k loupání
● průměrná estetická jakost interiéru
● otevírání kapoty klíčkem
● většina motorů má rozvody poháněné ozubeným řemenem, vyžadujícím výměnu
Svolávací akce Fordu Focus II
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Fordu Focus II:
2007-03-27 / Ford Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)
Dlouhodobý test Fordu Focus II:
2008 / Ford Focus 1,6 Duratec (85 kW) ... ujeto 15.202 km
Hledáte další info k Focusu II?
1. Novinka ... detailní představení modelu
4.7 Test Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)
Diskusní téma: FORD FOCUS II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.