II. / 2004 až 2011 (facelift 2007)

 

 + 

● vyvážené pohonné jednotky

● velmi dobré chování na rozbitých silnicích

● účinné brzdy

● přilnavost přední nápravy

● diesely prodané u nás běžně nemají filtr pevných částic

● velmi přesné a lehké řazení

● velmi přesné a nadmíru citlivé řízení

● tuhá karosérie a kvalitní dílenské zpracování

● solidní vnitřní prostor

● bezpříkladná paleta převodovek

● solidní výkon světlometů

● příznivá cenová politika originálních náhradních dílů

● vynikající ostré provedení ST

● kompletní nabídka karosářských verzí

 

 – 

● jako nový byl dost drahý, z toho plynou i vyšší ceny ojetin

● pro některé postavy příliš úzká a nepohodlná přední sedadla

● vyšší spotřeba motoru 1,6 Duratec

● strohý vnitřek raných základních verzí

● při posunu předních sedadel zcela vzad omezený prostor pro nohy vzadu

● nepříliš bohatá sériová výbava (za vše se musí připlácet)

● nekvaIitní laky se sklony k loupání

● průměrná estetická jakost interiéru

● otevírání kapoty klíčkem

● většina motorů má rozvody poháněné ozubeným řemenem, vyžadujícím výměnu

 

Svolávací akce Fordu Focus II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Fordu Focus II:

2007-03-27 / Ford Focus 1,6 Duratec 16V (74 kW)

182 km/h / 12,0 s / 6,7 l/100 km.   Focus už za 400 tisíc potěší … Nová Kia Cee’d vlétla do kategorie nižší střední třídy jako uragán a velmi rychle se stala pro konkurenci nebezpečným protivníkem. Evropské značky si to ovšem nechtějí nechat...

Hledáte další info k Focusu II?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 11/2007 (se Škodou Octavia a Kiou Ceed)   ■ Autohit 8/2007 (ST s Volvem C30...

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2017   ■ Ojetiny Světa motorů 2016   ■ Ojetiny Světa motorů...

Diskusní téma: FORD FOCUS II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek