VII. / 2017 ... 

 

 + 

● příkladné jízdní vlastnosti

● povedený vnější design

● jistý, ideálně naladěný podvozek

● odhlučnění interiéru

● hezký vnitřek

● živý a kultivovaný motor 1,1 Ti-VCT s nízkou spotřebou

● bohatá výbava

 

 – 

● ceny nových vozů

● skromnější vnitřní prostor

● gumové řazení

● méně citlivé řízení

● citelnější turboefekt u 1,0 Ecoboost

● vyšší cena modelů

 

Ford Fiesta VII podrobně:

9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události

■ Pětiletá záruka na nové vozy Ford. 6. 12. 2017 – Ford zavedl pětiletou záruku Ford Protect pro všechny své osobní i užitkové modely prodávané na českém trhu. Pro osobní vozy pokrývá záruka buď pět let nebo 120 000 ujetých kilometrů,...

Dlouhodobý test Fordu Fiesta VII:

2020 / Ford Fiesta 1,0 EcoBoost (74 kW) AT Titanum ... ujeto 98.716 km

Aktuální generace Fordu Fiesta je na trhu od roku 2017 a prodejně se jí celkem slušně daří. I proto si redakce německého motoristického týdeníku Auto Bild vůz vybrala pro svůj tradiční dlouhodobý...

Hledáte další info k Fiestě VII?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 6/2018 (ST a Active)   ■ Svět motorů 30/2017  

3. Srovnávací testy

■ evo 54/2020 (ST ... s Hyundai i30, Renault Mégane a Honda Civic)   ■ Auto, motor a...

4.1 Test Fiesta 1,0 EcoBoost (74 kW)

■ Autotip 19/2017  

4.2 Test Fiesta 1,0 EcoBoost (92 kW)

■ Autotip 16/2017  

4.3 Test Fiesta 1,1 Ti-VCT (63 kW)

■ Svět motorů 2/2018   ■ Auto7 10/2017  

Diskusní téma: FORD FIESTA VII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek