V. / 2002 až 2008 (facelift 2005)
Již předchozí generace fiesty zaznamenaly na evropském trhu obrovský úspěch, čtvrtá se svými jízdními vlastnostmi stala doslova etalonem. Pátá generace tento trend jen potvrdila - přinesla citelně více prostoru zejména na zadních sedadlech a hlavně moderní vznětové motory.
+
● tuhá karosérie
● skvělé jízdní vlastnosti a ovladatelnost
● agilní podvozek
● velmi přesné a komunikativní řízení
● v této třídě takřka bezpříkladné řazení
● citlivě dávkovatelné brzdy
● spolehlivost a odolnost
● skvělá ostrá varianta ST
● nízké servisní náklady (hlavně 1,3 OHC)
● dobrá pozice za volantem
● díky vyššímu posazu dobrý výhled všemi směry
–
● málo komfortní odpružení
● přední sedadla s velice krátkými sedáky a opěradly
● lacině působící plasty v interiéru (do modernizace 2005)
● pouze jednoparabolové světlomety s žárovkou H4
● úzký vstup na zadní sedadla (verze s pěti dveřmi)
● málo vozů se samočinnou klimatizací
● příliš těžké převody ve spojení s motorem 1,3 OHC a zejména u verze 44 kW mdlá dynamika
● laciné některé detaily interiéru (manžeta řadicí páky)
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Bývají nefunkční stavítka u zadních bubnových brzd, občas zazlobí přední tlumiče, někdy se projeví problémy se zapalovacím systémem u benzínových motorů, kde zlobí hlavně cívky. Dále si u benzínových motorů dejte pozor na ovládání škrticí klapky přívodu vzduchu. Někteří zákazníci si u fiest stěžovali rovněž na mechanismus otvírání zadního kufru.
Ford Fiesta V. podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Fordu Fiesta V
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Fordu Fiesta V:
2007-04-27 / Ford Fiesta 1,3 Duratec (51 kW)
Hledáte další info k Fiestě V?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
3. Srovnávací testy
Diskusní téma: FORD FIESTA V.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.