II. / 1995 až 2001

 

 + 

● opravdu terénní schopnosti

● skvělá samočinná převodovka

● sofistikovaný systém pohonu všech kol

● bohatá výbava u většiny verzí

● velký zavazadlový prostor

● schopnost tahat těžké přívěsy

● překvapivě příznivá spotřeba paliva

● velký vnitřní prostor

● skvělý záběr motoru z nízkých otáček

● spolehlivost a odolnost

● příznivé ceny ojetin a náhradních dílů

 

 – 

● absence uzávěry diferenciálu zadní nápravy

● jen průměrné provedení interiéru

● chybějí moderní prvky výbavy (palubní počítač, samočinná klimatizace aj.)

● měkká sedadla

● nízké opěrky hlavy

● omezená nabídka ojetin

● absence dieselového motoru

● spíše podprůměrné brzdy

 

Ford Explorer podrobně:

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

VAČKOVÉ HŘÍDELE JINAK. Jeden špek k Fordu Explorer, který je zajímavým vozidlem po všech stránkách. Jeho obří vidlicový šestiválec má od roku 1997 ventilový rozvod OHC, přičemž vačkové hřídele jsou...

Svolávací akce Fordu Explorer

2010-01-05 / Riziko požáru od tempomatu

Leden 2010 – Pravá příčina není sice zcela zřejmá, ale důsledek ano, a ten je v tomto případě dosti závažný. Fordu Explorer totiž hrozí až požár, když se vypínač jeho tempomatu přehřeje. Nebezpečí je o to větší, že se tak může stát prakticky kdykoliv. Zjistilo se totiž, že...

Hledáte další info k Exploreru?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 19/2000 (facelift)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 6/1998  

4.1 Test Explorer 4,0 (V6 / 153 kW)

■ Autotip 23/1999   ■ Autotip 13/1998  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 4/2008  

Diskusní téma: FORD EXPLORER

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek