I. / 1983 až 1995 (facelift 1989)

Fiat Uno není rozhodně nejspolehlivější ojetinou, jakou můžete koupit. Sám je však velice levný a stejně tak levné jsou i jeho opravy, takže ani jejich zvýšená četnost neznamená velký zásah do rozpočtu. Pozor si u něj dejte zejména na korozi.

 

 + 

● obrovská nabídka ojetin – přes 33 tisíc registrovaných vozů v ČR

● skvělá manévrovatelnost

● akcelerace větších a úspornost menších motorů

● velmi levné náhradní díly

● vynikající prostornost

● dobrý přístup na zadní sedadla i u třídveřové verze

 

 – 

● nedůsledné dílenské zpracování

● mizerná aktivní i pasívní bezpečnost

● hlučnost vznětových motorů

● sedačku řidiče nelze posunout dost dozadu

● špatná ergonomie sdružených ovladačů

● absence posilovače řízení u dieselů a turbo-variant

 

Fiat Uno podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Když v roce 1983 nahradil Fiat Uno slavný typ 127, předběhl konkurenci o pěkných pár let. Živé a kultivované motory, skvělá manévrovatelnost, a hlavně vynikající využití obestavěného prostoru jsou dodnes jeho klady. Dodnes proto, že ač jeho produkce v Itálii skončila už v roce...

Svolávací akce Fiatu Uno

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Unu?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 8/1993 (Turbo i. e. Racing)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 34/2012   ■ AutoOjetiny 4/2008   ■ Ojetiny od A do Z...

Diskusní téma: FIAT UNO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek