II. / 2002 až 2011
Druhá generace výrobní spolupráce mezi koncerny PSA a Fiat představuje jednu z nejčastěji zvažovaných alternativ při nákupu velkého MPV, a to už i na trhu ojetin. Znalec současných poměrů v automobilové technice se jistě nediví, že elektronikou nabité rodinné koráby jsou velice prostorné, bezesporu pohodlné, avšak trpící také řadou závad.
+
● velmi prostorná karosérie
● vynikající variabilita interiéru
● možnost přepravy až osmi cestujících
● moderní komfortní prvky (čtyřzónová klimatizace, elektricky posuvné boční dveře)
● příjemné materiály
● slušná pasívní bezpečnost
● v měřítkách třídy MPV solidní jízdní vlastnosti a komfort odpružení
● velmi dobrá antikorozní ochrana
–
● vyšší provozní náklady a drahé náhradní díly
● rozsáhlá elektronika občas žije vlastním životem
● méně přesné a často váznoucí řazení (ovládání pomocí lanovodů)
● nesportovní jízdní vlastnosti
● zpočátku horší dílenské zpracování interiéru (vibrace palubní desky, obložení dveří a sloupků)
● pouze průměrně přesné řízení
● horší ovladatelnost a manévrovatelnost (vlivem rozměrů, obrysový poloměr otáčení asi 12 m)
● nevhodnost pro městský provoz
Fiat Ulysse II podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Fiatu Ulysse II
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Ulysse II?
Diskusní téma: FIAT ULYSSE II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.