I. / 2001 až 2007 (facelift 2004)



Fiatu se v posledních letech příliš nedařilo. Jeden z největších neúspěchů má jméno Stilo. Nástupce populární dvojice Bravo/Brava dosahoval jen čtvrtiny z plánované produkce. Možná neoprávněně ...
+
● komfort odpružení
● s vybranými motory pohodlné cestování vysokými rychlostmi
● praktický a prostorný interiér
● velmi příjemné ovládání
● režim City elektrického posilovače řízení
● řada hi-tech prvků v příplatkové výbavě
● automatická klimatizace se senzorem kvality vzduchu
● pružný a úsporný motor 1,6i 16V
● pružné a výkonné diesely JTD (zejména 16V)
● šestistupňová převodovka pro vybrané motorizace
–
● omezený tah v kopcích (1,2i 16V)
● nepohodlné sedačky (do 2004)
● vibrace dieselů na volnoběh
● hlučnost motoru 1,6i 16V (v bravě býval tichý)
● malá vnější zpětná zrcátka
● řízení bez zpětné vazby
● jen průměrné jízdní vlastnosti (zejména kombi)
● vysoká spotřeba paliva (1,8i 16V)
● převodovka Selespeed řadí pomalu
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: U starších ročníků stila je dobré si dát pozor na zamlžování předních světlometů. Vinou nepříliš kvalitních plastů se z palubní desky modelu linou všelijaké zvuky a pazvuky. Často se objevovaly problémy s ventilátory chlazení motoru, což může mít velmi zásadní vliv na přehřátí motoru. Nevhodné uložení přední nápravy způsobuje vyšší hlučnost. V táhlech příčných stabilizátorů se objevuje nadměrná vůle v táhlech. U vozů vybavených převodovkou Selespeed bývají časté poruchy právě s touto převodovkou.
Fiat Stilo podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
Svolávací akce Fiatu Stilo
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info ke Stilu?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
3. Srovnávací testy
4.1 Test Stilo 1,2 16V (59 kW)
Diskusní téma: FIAT STILO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.