I. / 1998 až 2004 (facelift 2003)

Automobilka Fiat má mezi českými motoristy rozporuplnou pověst. Příčinou jsou však spíše větší modely, protože ty malé byly vždycky skvělé. Seicento je obratné, úsporné, tiché a člověk se až diví, co vše v provozu vydrží.

 

 + 

obratnost, dobrá dynamika (zejména 1,1i)

dobré jízdní vlastnosti

účinné brzdy

nízká spotřeba paliva

baví vás jej řídit

dobré odhlučnění (verze 1,1i)

chod motoru prostý vibrací

mechanická odolnost

 

 – 

omezený komfort odpružení

horší pasivní bezpečnost

nepřesné řazení

omezený prostor v příčném směru

malé pedály

jen průměrná ochrana proti korozi

 

Fiat Seicento podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Seicento je postaveno na stejném základě, jako předchozí hranaté Cinquecento. Oba jsou pak nástupci slavného rodu započatého topolinem a Fiatem 500, mají však již moderní konfiguraci poháněcího ústrojí s motorem vpředu napříč. Oba nelze brát...

Svolávací akce Fiatu Seicento

2008-02 / Silentbloky vytvářejí vůle

Únor 2008 - Technicky blízce příbuzné minivozy Fiat Cinquecento a Seicento mají zadní kola nezávisle zavěšena na trojúhelníkových ramenech. Od pohledu předimenzované řešení skrývá slabinu v podobě silentbloků, v nichž se přibližně po 100 tisících kilometrech vytvoří vůle....

Hledáte další info k Seicentu?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 14/1998  

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 20/2004 (ojetina ... s Citroën Saxo)   ■ Autotip 12/2000 (s Fiat...

4.1 Test Seicento Sporting (1,1 / 40 kW)

■ Svět motorů 4/2001   ■ Autohit 25/2000   ■ Svět motorů 2/1999  

4.2 Test Seicento SX (09 / 29 kW)

■ Svět motorů 40/1998  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 39/2010   ■ Bazar Auto7 2009   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: FIAT SEICENTO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek