I. / 1998 až 2004 (facelift 2003)
Automobilka Fiat má mezi českými motoristy rozporuplnou pověst. Příčinou jsou však spíše větší modely, protože ty malé byly vždycky skvělé. Seicento je obratné, úsporné, tiché a člověk se až diví, co vše v provozu vydrží.
+
● obratnost, dobrá dynamika (zejména 1,1i)
● dobré jízdní vlastnosti
● účinné brzdy
● nízká spotřeba paliva
● baví vás jej řídit
● dobré odhlučnění (verze 1,1i)
● chod motoru prostý vibrací
● mechanická odolnost
–
● omezený komfort odpružení
● horší pasivní bezpečnost
● nepřesné řazení
● omezený prostor v příčném směru
● malé pedály
● jen průměrná ochrana proti korozi
Fiat Seicento podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Seicento je postaveno na stejném základě, jako předchozí hranaté Cinquecento. Oba jsou pak nástupci slavného rodu započatého topolinem a Fiatem 500, mají však již moderní konfiguraci poháněcího ústrojí s motorem vpředu napříč. Oba nelze brát...
Svolávací akce Fiatu Seicento
2008-02 / Silentbloky vytvářejí vůle
Únor 2008 - Technicky blízce příbuzné minivozy Fiat Cinquecento a Seicento mají zadní kola nezávisle zavěšena na trojúhelníkových ramenech. Od pohledu předimenzované řešení skrývá slabinu v podobě silentbloků, v nichž se přibližně po 100 tisících kilometrech vytvoří vůle....
Hledáte další info k Seicentu?
4.1 Test Seicento Sporting (1,1 / 40 kW)
■ Svět motorů 4/2001
■ Autohit 25/2000
■ Svět motorů 2/1999
Diskusní téma: FIAT SEICENTO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.