I. / 2005 až 2014

 

 + 

● výkonný motor s gradací ve vysokých otáčkách (1,6)

● velký vnitřní prostor

● přesné a citlivé řízení s elektrickým posilovačem

● příznivá cena

● nezájem zlodějů

● předpoklad spolehlivosti

● dobré jízdní vlastnosti na hladkých silnicích

● citlivě dávkovatelné brzdy

● ukázková spolehlivost zejména benzínových motorů

● dobře snáší provoz na LPG

● minimální riziko závad na elektroinstalaci

 

 – 

● hlučnost motoru ve vyšších otáčkách

● značný aerodynamický hluk

● vinou krátkých převodů je vůz méně příjemný na dálnici (točí zbytečně vysoké otáčky)

● delší dráhy řazení

● nepodsvícené ovladače elektrických oken (vyjma řidičova okna)

● absence některých moderních prvků výbavy (palubní počítač, dvouzonová klimatizace)

● horší komfort na nerovnostech

● malý objem zavazadelníku

● náchylnost ke korozi dílů na podvozku a výfukového potrubí

 

Hledáte další info k Sedicimu?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 4x4 1/2008 (Wachtersbach)  

4.1 Test Sedici 2,0 Multijet (99 kW)

■ Autohit 8/2010   ■ Off-road 2/2010  

4.2 Test Sedici 1,9 Multijet (88 kW)

■ Autotip 20/2008  

Diskusní téma: FIAT SEDICI

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek