III. / 2011 ...

 

 + 

● celkový koncept a styl

● skvělá manévrovatelnost ve městě

● režim City

● přesné řazení

● příznivá cena nového vozu

● líbivý design

● dobré odhlučnění

● komfortní podvozek

● kultivovaný a úsporný diesel 1,3 litru

 

 – 

● horší skladba motorů

● dlouhé převody

● malý vnitřní prostor

● uveze jen 350 kg

● nepříjemně tvrdé opěrky hlavy

● místy horší zpracování

● mezery v ergonomii

● nedotažená variabilita vnitřku

 

Svolávací akce Fiatu Panda III

2015-03-28 / Problém s bezpečnostními pásy

28. 3. 2015 – Obliba italských modelů Fiat 500 a Panda může dostat vážné trhliny. Z Německa přišla zpráva o tom, že podpěry ukotvení spon bezpečnostních pásů u těchto modelů mohou v případě vážné nehody prasknout. Tím vlastně neplní svou základní funkci, tedy...

Hledáte další info k Pandě III?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autocar 2/2012   ■ Autohit 2/2012  

3. Srovnávací testy

■ Autocar 9/2012 (s Dacia Duster, Kia Rio a VW Up!)  

4.1 Test Panda 1,3 MultiJet (55 kW)

■ Autohit 21/2012  

4.2 Test Panda 1,2 (51 kW)

■ Autohit 19/2012   ■ Autocar 7/2012   ■ Svět motorů 14/2012  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2020   ■ Motor 2/2018 (očima uživatelů)  

Diskusní téma: FIAT PANDA III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek