I. / 1996 až 2003 (facelift 1999)

Fiat Marea je jednoznačně výhodnou koupí. Pověst, kterou má, je mnohem horší, než tomu je ve skutečnosti. I proto je tak levný. Přitom technikou, prostorností a většinou i výbavou předčí prakticky kompletní konkurenci. A pokud si vyberete správnou verzi, je na něj i velké spolehnutí.

 

 + 

vnitřní prostornost

velký a velice praktický zavazadelník (kombi Weekend)

dobré jízdní vlastnosti

dynamické zážehové motory

velmi pružný a úsporný motor 1,6i 16V

úsporné a tiché moderní diesely JTD

dostatek levných náhradních dílů

snadné ovládání

velmi dobrá ergonomie

 

 – 

těžké pětiválce nadměrně zatěžují přední nápravu

vysoká spotřeba paliva motorů 1,8i 16V a 2,0i 20V

hlučnost dieselových čtyřválců (vyjma JTD)

nedostatky v dílenském zpracování (do roku 1999)

tenký plech se snadno deformuje

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Především bych se zaměřil na tlumiče pérování, stabilizátory a silentbloky. Dále bych věnoval zvýšenou pozornost stavu nábojů kol a zkontroloval bych, kdy byl naposledy měněn klínový řemen, protože ačkoli Fiat doporučuje výměnu okolo 100 000 ujetých km, realita je taková, že by se měl měnit už kolem 50 tisíc kilometrů.

 

Fiat Marea podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

V roce 1996 ukončil Fiat produkci prodejně neúspěšného typu Croma a rozhodl se přenechat produkci velkých modelů sesterským značkám Alfa Romeo a Lancia. Zároveň však bylo třeba připravit sedan a kombi střední třídy, které by nahradily model Tempra. Proto už několik let předtím padlo rozhodnutí...

Svolávací akce Fiatu Marea

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Maree?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil revue 9/1996  

4. Test Marea 155 20v (2,0 / 113 kW)

■ Autohit 21/2000 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Autohit 10/2000  

Diskusní téma: FIAT MAREA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek