I. / 2004 až 2011
Automobil typu MPV postavený na minimálním vnějším půdorysu není u Fiatu žádnou převratnou novinkou. Vždyť už v roce 1956 tuto myšlenku realizoval u typu 600 Multipla. Nynější situace na trhu této koncepci přeje, tak se Fiat pokusil o štěstí s modelem, příznačně nazvaným Idea. Zakázky se ale nehrnou tak, jak si představoval ...
+
● příjemný, útulný a variabilní interiér
● komfort odpružení
● překvapivě dobré jízdní vlastnosti
● díky vysoké poloze sedadel snadné nastupování a dobrý přehled o dopravní situaci
● solidní brzdy
● dostatek odkládacích prostor na drobnosti
● dobrá výbava i množství dalších volitelných prvků
● pro městský provoz ideální posilovač řízení
● úsporné motory
● dostatečná světlá výška umožňující i zaparkování u obrubníků
● řada chytrých detailů v interiéru
–
● hodně špatný výhled přes dvojici předních sloupků
● miniaturní rozměry zadních opěradel
● malá palivová nádrž
● nešťastné zpřevodování verze 1,4 16v
● dlouhý náběh topení u vznětových verzí
● slabý ofuk bočních oken (mlží se)
● díky vyšší stavbě pochopitelný větší náklon v zatáčkách
● palubní přístroje uprostřed nevyhovují každému
● příplatkový stropní tunel s úložným prostorem je příliš blízko hlavy řidiče
Fiat Idea podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Fiatu Idea
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Idee?
Diskusní téma: FIAT IDEA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.