II. (198) / 2007 až 2014 (facelift 2010)

 

 + 

● robustní tuhá karosérie

● obratnost, malý průměr otáčení

● minimální riziko krádeže

● levný značkový servis

● překvapivě kvalitní materiály v interiéru

● velký zavazadelník (400 litrů)

● na kvalitním povrchu dobré jízdní vlastnosti

● absence fatálních závad

● výtečné turbomotory

 

 – 

● podprůměrná podélná prostornost

● masívní střešní sloupky brání ve výhledu

● krátké sedáky

● přeposilované řízení i brzdy

● neklid a rázy na nerovnostech

● jediná karosérie a úzká modelová paleta

● málo použitelných odkládacích míst

● kvalita laků je v porovnání s konkurenty spíše podprůměrná

● vysoká nakládací hrana kufru

 

Svolávací akce Fiatu Bravo II

2008-06 / Na co servisy zapomínají

Červen 2008 - Dodržování servisních plánů, předepsaných intervalů a postupů bývá motoristickou veřejností vnímáno jako záruka bezproblémového provozu automobilu. Pravidelně servisovaná ojetina mívá větší cenu než ta, u které již majitel se sousedem automechanikem přemýšleli, co vše by se...

Hledáte další info k Bravu II?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autohit 12/2007   ■ Autohit 6/2007   ■ Autohit 25/2006  

4.1 Test Bravo 1,9 M-Jet (110 kW)

■ Autohit 13/2007  

4.2 Test Bravo 1,6 M-Jet 16V (77 kW)

■ Autotip 21/2008  

4.3 Test Bravo 1,4 T-Jet (110 kW)

■ Auto-moto speciál 2/2008   ■ Autotip 1/2008   ■ Carauto 2/2008  

4.4 Test Bravo 1,4 16V (66 kW)

■ Svět motorů 14/2012 (ojetina)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2012   ■ Auto-moto speciál 10/2012   ■ Svět...

Diskusní téma: FIAT BRAVO II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek