I. / 1995 až 2002 (facelift 1997 a 1999)
Při výběru Fiatu Brava záleží na štěstí. Mezi nabízenými ojetinami se skrývají jak skvělé vozy, tak exempláře, které nestojí za nic. Pravděpodobnost koupě skvělého auta zvýšíte, omezíte-li se na uznávaný motor 1,6i 16V.
+
● atraktivní vnější i vnitřní design
● živé úsporné a tiché zážehové motory (zejména od 1998)
● pružné, výkonné a tiché diesely (JTD od 1998)
● příjemný vnitřní prostor
● dobrá ergonomie
● snadné ovládání
● účinné světlomety
–
● nekvalitní plasty venku i uvnitř (do roku 1999)
● tenký a málo odolný lak
● nevalná tuhost karosérie
● příliš účinný posilovač řízení (do 1998)
● slabé brzdy
● tenký plech povrchových dílů je snadné poškodit
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Pokud jde o poruchy, šlo o nadprůměrně hodnocené auto. Objevovaly se zvlněné přední brzdové kotouče. Slabostí vozu byly zadní tlumiče, a to spíše v případě modelu Brava než Bravo, kdy je bylo nutné měnit zhruba po 40 000 ujetých kilometrech. Opotřebovávala se zdvihátka ventilů v případě motoru 1,4 litru, závady se vyskytovala na palivových čerpadlech, zapalovacích cívkách a na startéru. Více renomé modelu sráželo horší dílenské zpracování - projevovalo se třeba v netěsnosti karoserií a palivového okruhu u benzinových motorů, častějšími problémy s elektroinstalací, v celkově vyšší hlučnosti kvůli nedostatečnému použití izolačních materiálů a po nějaké době také rozpraskanými gumovými klikami dveří skoro u každého kusu.
Fiaty Bravo / Brava podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Fiatu Bravo a Brava
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Bravu a Bravě?
Diskusní téma: FIAT BRAVO / BRAVA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.