I. / 1995 až 2004 (facelift 2003)

Kdo touží po větru ve vlasech v otevřeném dvoumístném „sporťáku“, nalézá ve Fiatu Barchetta celkem dostupnou možnost. Ani nevadí, že tento roadster má jen obyčejný pohon předních kol, jelikož je postaven na podvozku punta první generace.

 

 + 

velmi zajímavé tvary

příznivé ceny ojetin dovezených ze zahraničí

řada levných dílů díky shodnosti s puntem první generace

únosné provozní náklady

překvapivě zábavné jízdní vlastnosti, překvapivě přesné řazení

 

 – 

kroucení karosérie

netradičně řešené kliky dveří mohou přiskřípnout ruku

aerodynamický hluk při jízdě

malý zavazadlový prostor

směrová nestabilita

rezervy v dílenském zpracování

nedostatečný zátah motoru v nízkých otáčkách (od roku 2000)

 

Fiat Barchetta podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Barchetta proto už v samotném principu nenabídne tak sportovní jízdní vlastnosti jako opravdové roadstery s pohonem zadních kol, mezi nimiž na trhu ojetin dominují Mazda MX-5, BMW Z3 nebo Mercedes-Benz SLK. Jen na okrasu však vůz, jenž...

Svolávací akce Fiatu Barchetta

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Barchettě?

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 29/2005 (ojetina ... s Ford Escort Cabrio)  

4.1 Test Barchetta 1,8 (96 kW)

■ Svět motorů 44/2003   ■ Autotip 18/2000   ■ Svět motorů...

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 6/2008   ■ Autohit 12/2007   ■ AutoOjetiny...

Diskusní téma: FIAT BARCHETTA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek