I. / 1995 až 2004 (facelift 2003)
Kdo touží po větru ve vlasech v otevřeném dvoumístném „sporťáku“, nalézá ve Fiatu Barchetta celkem dostupnou možnost. Ani nevadí, že tento roadster má jen obyčejný pohon předních kol, jelikož je postaven na podvozku punta první generace.
+
● velmi zajímavé tvary
● příznivé ceny ojetin dovezených ze zahraničí
● řada levných dílů díky shodnosti s puntem první generace
● únosné provozní náklady
● překvapivě zábavné jízdní vlastnosti, překvapivě přesné řazení
–
● kroucení karosérie
● netradičně řešené kliky dveří mohou přiskřípnout ruku
● aerodynamický hluk při jízdě
● malý zavazadlový prostor
● směrová nestabilita
● rezervy v dílenském zpracování
● nedostatečný zátah motoru v nízkých otáčkách (od roku 2000)
Fiat Barchetta podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Barchetta proto už v samotném principu nenabídne tak sportovní jízdní vlastnosti jako opravdové roadstery s pohonem zadních kol, mezi nimiž na trhu ojetin dominují Mazda MX-5, BMW Z3 nebo Mercedes-Benz SLK.
Jen na okrasu však vůz, jenž...
Svolávací akce Fiatu Barchetta
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Barchettě?
Diskusní téma: FIAT BARCHETTA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.