II. / 2007 až 2016 (facelift 2011)


+
● design exteriéru i interiéru
● dokonale využitelný variabilní vnitřní prostor
● velmi dobré pohodlí pro devět cestujících
● robustní provedení a solidní zpracování
● čitelný a dostatečně komfortní podvozek
● nekomplikované ovládání
–
● u kratšího rozvoru pouze symbolický základní zavazadelník
● drahé příplatky
● obtížnější manipulace se sedačkami druhé a třetí řady
● nepřesvědčivý výkon a spotřeba motoru HDi 120
● nepřesné řazení
● vyšší ovládací síly na brzdy
Svolávací akce Citroënu Jumpy II
2015-01-13 / "Ztrácí" se palivo
13. 1. 2015 – Na spoji mezi vratnou trubicí paliva a vstřikovači motoru automobilů Peugeot Expert a Citroën Jumpy může docházet k úniku paliva kvůli postupnému opotřebení vratné hadice. To může za určitých okolností vést až k požáru. Uvedeným problémům čelí modely Peugeot Partner a Citroën Jumpy (jsou stejného technického...
Náš test Citroënu Jumpy II:
2007-05-02 / Citroën Jumpy Kombi 2,0 HDI (88 kW)
160 km/h / 14,5 s / 7,5 l/100 km.
Na půl cesty mezi dodávkou a MPV …
Do lukrativního segmentu malých tunových dodávek zatím PSA s Fiatem příliš nezasahovaly, respektive jej pokrývaly, podobně jako Ford, lehkými verzemi větších modelů....
Hledáte další info k Jumpymu II?
Diskusní téma: CITROËN JUMPY II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.