II. / 2007 až 2016 (facelift 2011)

 

 + 

● design exteriéru i interiéru

● dokonale využitelný variabilní vnitřní prostor

● velmi dobré pohodlí pro devět cestujících

● robustní provedení a solidní zpracování

● čitelný a dostatečně komfortní podvozek

● nekomplikované ovládání

 

 – 

● u kratšího rozvoru pouze symbolický základní zavazadelník

● drahé příplatky 

● obtížnější manipulace se sedačkami druhé a třetí řady

● nepřesvědčivý výkon a spotřeba motoru HDi 120

● nepřesné řazení

● vyšší ovládací síly na brzdy

 

Svolávací akce Citroënu Jumpy II

2015-01-13 / "Ztrácí" se palivo

13. 1. 2015 – Na spoji mezi vratnou trubicí paliva a vstřikovači motoru automobilů Peugeot Expert a Citroën Jumpy může docházet k úniku paliva kvůli postupnému opotřebení vratné hadice. To může za určitých okolností vést až k požáru. Uvedeným problémům čelí modely Peugeot Partner a Citroën Jumpy (jsou stejného technického...

Náš test Citroënu Jumpy II:

2007-05-02 / Citroën Jumpy Kombi 2,0 HDI (88 kW)

160 km/h / 14,5 s / 7,5 l/100 km.   Na půl cesty mezi dodávkou a MPV … Do lukrativního segmentu malých tunových dodávek zatím PSA s Fiatem příliš nezasahovaly, respektive jej pokrývaly, podobně jako Ford, lehkými verzemi větších modelů....

Hledáte další info k Jumpymu II?

4.1 Test Jumpy 2,0 HDI (88 kW)

■ Autohit 11/2007   ■ Auto-moto speciál 5/2007  

4.2 Test Jumpy 2,0 HDI (120 kW)

■ Autohit 20/2013  

Diskusní téma: CITROËN JUMPY II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek