I. / 1996 až 2004 (facelift 1999)

S ohledem ke skromným vnějším rozměrům a rozvoru náprav pouze 2385 mm se francouzským konstruktérům u saxa podařilo vytvořit skutečně dostatečný vnitřní prostor poskytující pohodlí pro čtyři dospělé cestující, což není ve třídě miniaut obvyklé.

 

 + 

● solidní komfort odpružení

● odhlučnění motorů

● překvapivě kultivovaný chod vznětového motoru ve vysokých otáčkách

● solidní dynamika i základních motorických verzí

● vzhledem k rozměrům slušná prostornost

 

  

● omezená aktivní i pasívní bezpečnost

● jen průměrné dílenské zpracování

● nepřesné řazení

● vysoké ovládací síly řízení bez posilovače (zejména u 1,5D)

● malá schopnost akcelerace ve vyšších rychlostech (1,5 D)

● měkké a jednoduché sedačky

 

Citroën Saxo podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Vozy Citroën jsou v očích české motoristické veřejnosti synonymem pohodlí, neotřelého designu, bohužel však také menší spolehlivosti. Příčinou nespolehlivé pověsti je hydropneumatické pérování velkých modelů, jež jim sice zajišťuje skvělé...

Svolávací akce Citroënu Saxo

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Saxu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Automobil revue 4/1996  

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 20/2004 (ojetina ... s Fiat Seicento)   ■ Svět motorů...

4.1 Test Saxo 1,5 D (42 kW)

■ Auto, motor a sport 3/2000  

4.2 Test Saxo 1,1i (44 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2000  

4.3 Test Saxo VTS (1,6 / 90 kW)

■ Autocar 6/2003  

5. Technika

■ Autotip 3/1999 (hybrid Dynavolt)  

Profil ojetiny

■ Autohit 9/2012   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Autohit...

Diskusní téma: CITROËN SAXO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek