I. / 2002 až 2014  

Druhá generace výrobní spolupráce mezi koncerny PSA a Fiat představuje jednu z nejčastěji zvažovaných alternativ při nákupu velkého MPV, a to už i na trhu ojetin. Znalec současných poměrů v automobilové technice se jistě nediví, že elektronikou nabité rodinné koráby jsou velice prostorné, bezesporu pohodlné, avšak trpící také řadou závad.

 

 + 

● velmi prostorná karosérie

● vynikající variabilita interiéru

● možnost přepravy až osmi cestujících

● moderní komfortní prvky (čtyřzónová klimatizace, elektricky posuvné boční dveře)

● příjemné materiály

● slušná pasívní bezpečnost

● v měřítkách třídy MPV solidní jízdní vlastnosti a komfort odpružení

● velmi dobrá antikorozní ochrana

 

 – 

● vyšší provozní náklady a drahé náhradní díly

● rozsáhlá elektronika občas žije vlastním životem

● méně přesné a často váznoucí řazení (ovládání pomocí lanovodů)

● nesportovní jízdní vlastnosti

● zpočátku horší dílenské zpracování interiéru (vibrace palubní desky, obložení dveří a sloupků)

● pouze průměrně přesné řízení

● horší ovladatelnost a manévrovatelnost (vlivem rozměrů, obrysový poloměr otáčení asi 12 m)

● nevhodnost pro městský provoz

 

Citroën C8 podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Stejně jako dříve se technicky zcela identická čtyřčata vyrábějí v italském závodě Sevel Nord a jejich vývoj proto mají plně na starosti Francouzi. Jejich závady a charakteristiky tak vyplývají z vlastností techniky používané...

Svolávací akce Citroënu C8

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k "céosmičce"?

4.1 Test C8 2,2 HDI (96 kW)

■ Autocar 12/2003  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 37/2013   ■ Autohit 9/2011   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: CITROËN C8

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek