II. / 2008 až 2017 (facelift 2010 a 2012)

 

 + 

● příznivé ceny ojetin

● odhlučnění interiéru

● sladění dieselového motoru a převodovky

● robustní konstrukce

● komfort odpružení u obou verzí podvozku

● dobrá protikorozní ochrana

● většina vozů s bohatou výbavou

● vysoká bezpečnost

● šetrnější systém DPF s aditivy

● velký zavazadlový prostor s dobrým přístupem

● velká nádrž pro dlouhý dojezd (71 litrů)

 

 – 

● vysoká hmotnost

● reakce podvozku na příčné nerovnosti

● komplikované ovládání některých funkcí

● méně místa na zadních sedadlech

● velký volant, navíc s pevným středem

● citelná nedotáčivost

● absence praktických držáků

● u některých motorizací jen pětistupňová převodovka

 

Svolávací akce Citroënu C5 II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Citroënu C5 II:

2009-09-11 / Citroën C5 2,0i 16V (103 kW)

210 km/h / 9,7 s / 8,4 l/100 km.   Klidná plavba … Stejně jako moderní jachty brázdí vody oceánů si i po rozbitých českých silnicích pluje nový Citroën C5. Klidnou plavbu umožňují nepopsatelná suverenita tlumení Hydractive III+, pohodlná křesla...

Hledáte další info k C5 II?

3. Srovnávací testy

■ Auto7 3/2009 (s Peugeotem 407)  

4. Test C5 2,0 HDi 16V (100 kW)

■ Auto7 3/2009 (kombi)  

5. Test C5 2,0 BlueHDi (133 kW)

■ Auto7 8/2016   ■ Autotip 9/2016  

Profil ojetiny

■ Motor 2/2017   ■ Auto7 4/2016   ■ Ojetiny Světa motorů 2013   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: CITROËN C5 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek