I. / 2001 až 2008 (facelift 2004)

Značka s dvojitým šípem v minulosti proslula jako výrobce vozů s řadou avantgardních řešení. Postupem času jich však ubývalo a dnes z nich zůstalo pouze některými tolik vychvalované a jinými mnohdy zatracované vzduchokapalinové odpružení. To dnes kromě popisované C5 používá ještě vlajková loď téže značky – model C6.

 

 + 

● vysoká úroveň bezpečnosti v případě nárazu (zejména od modernizace)

● nepřekonatelné pohodlí při jízdě

● velmi prostorný interiér

● slušná standardní i volitelná výbava

● vysoká technická úroveň

● světlá výška nezávislá na zatížení

● pružné vznětové motory

● ohleduplnost vůči životnímu prostředí

● moderní elektronické prvky

● účinné brzdy s rychlým nástupem

 

 – 

● nesportovní jízdní vlastnosti

● pouze průměrně přesné řazení

● motory HDI mají ve srovnání s TDI mírně vyšší spotřebu paliva

● měkčí přední sedadla bez výraznějšího bočního vedení

● méně přesné řízení

● ve srovnání s renomovanou konkurencí nižší kvalita zpracování

● velký pokles hodnoty

 

Citroën C5 I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Vzduchokapalinový podvozek Citroënu C5 představeného na podzim 2000, je již čtvrtou generací tohoto systému, označenou prozaicky Hydractive III, který v rozporu se svou pověstí funguje zatím opravdu spolehlivě. V C5 existuje od začátku...

Svolávací akce Citroënu C5

2007-12 / Pozor na „automat“

Prosinec 2007 - Samočinné převodovky začínají být poslední dobou velice populární i u evropských řidičů. Zvláště ty moderní, které kromě toho, že samy řadí se také dokážou přizpůsobovat jízdnímu stylu každého jedince – umožňují dokonce změnu převodových stupňů podle vlastního uvážení...

2007-09 / Hluk a vibrace při řazení a rozjíždění s motorem 1,6 16V HDI

Září 2007 - Budete-li si kupovat ojeté Citroëny C3, C4, C5, nebo Picasso s motorem 1,6 16V HDI (TDCi), pak určitě při zkušební jízdě poslouchejte, zdali se u nich, zejména při řazení a záběru spojky, neozývá nepříjemný kovový zvuk, případně bouchání. Rovněž alarmující jsou také zvýšené vibrace...

Hledáte další info k "cépětce"?

4. Test C5 2,2 HDI 16V (125 kW)

■ Autohit 4/2007 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ Nejlepší ojeté vozy 2/2009   ■ Auto7 15/2007   ■ Ojetiny...

Diskusní téma: CITROËN C5

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek