I. / 2007 až 2013  

 

 + 

● kvalitní zpracování a prostornost

● variabilita a komfort

● možnost volby i sedmimístné verze (Grand)

● komfortní jízda po kvalitní silnici

● dobrá protikorozní ochrana

● skvělý výhled

● moderní prvky výbavy

● jízdně skvělé motory 1,6 VTi a 1,6 THP

● velmi úsporný motor 1,6 HDi a e-HDi

● většinou bohatá standardní výbava

 

 – 

● necitlivé řízení a sklony k vibracím

● průměrné jízdní vlastnosti na horším povrchu

● velký průměr zatáčení

● volant s pevným středem vyžaduje zvyk

● ergonomie ovládacích prvků

● jen průměrné řazení manuálních převodovek

● robotizovaná převodovka EGS řadí pomalu a trhaně

● většina motorů má ozubení řemenem

● průměrná torzní tuhost karosérie

● vysoké ceny některých náhradních dílů (čelní sklo)

● ovladatelnost nedosahuje úrovně některých konkurentů

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: C4 Picasso trpí častěji na problémy s elektronikou a taky korozi víka motoru z vnitřní strany. Další problémy se vyskytují v podobě prasklé hadice přívodu vzduchu z chladiče vzduchu – tato závada se objevuje hlavně u motoru Hdi. Rezonují tepelné štíty u výfukového potrubí, důsledkem čehož se často stane, že není v pořádku také uchycení. Při větším počtu kilometrů (nad 80 000 km), se objevují problémy s turbodmychadlem – konkrétně s propouštěním oleje. Značně to ovlivňuje používaný motorový olej a servis.

 

Události Citroënu C4 Picasso:

Postřehy, tipy, zajímavosti a další události ...

■ Druhé picasso ohromí odvážným vzhledem. 30. 4. 2013 – Druhá generace Citroënu C4 Picasso, kterou francouzský výrobce představil v koncepční verzi nejdříve na ženevském autosalónu v březnu a za pár dní už jako hotový vůz na...

Svolávací akce Citroënu C4 Picasso

2015-03-18 / Místo zpátečky zařadíte jedničku

18. 3. 2015 – Pozor při řazení v Citroënu C4 Picassu. U vozů vyrobených v roce 2012 a 2013 může dojít k tomu, že místo „zpátečky“ zařadíte první rychlostní stupeň. Na vině je zajišťovací kroužek zpátečky, který může prasknout. Následkem toho se vůz rozjede dopředu...

Hledáte další info k C4 Picasso I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto-moto speciál 3/2007  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 5/2010 (s Peugeot 5008)   ■ Autotip 7/2008 (Grand ... s Mazda5,...

4.1 Test C4 Picasso 1,6 THP (115 kW)

■ Motor 2/2018 (Grand ... test ojetina)   ■ Svět motorů 50/2016 (ojetina)  

Profil ojetiny

■ Motor 2/2018 (test Grand 1,6 THP)   ■ Ojetiny Světa motorů...

Diskusní téma: CITROËN C4 PICASSO I.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek