I. / 2007 až 2013
+
● kvalitní zpracování a prostornost
● variabilita a komfort
● možnost volby i sedmimístné verze (Grand)
● komfortní jízda po kvalitní silnici
● dobrá protikorozní ochrana
● skvělý výhled
● moderní prvky výbavy
● jízdně skvělé motory 1,6 VTi a 1,6 THP
● velmi úsporný motor 1,6 HDi a e-HDi
● většinou bohatá standardní výbava
–
● necitlivé řízení a sklony k vibracím
● průměrné jízdní vlastnosti na horším povrchu
● velký průměr zatáčení
● volant s pevným středem vyžaduje zvyk
● ergonomie ovládacích prvků
● jen průměrné řazení manuálních převodovek
● robotizovaná převodovka EGS řadí pomalu a trhaně
● většina motorů má ozubení řemenem
● průměrná torzní tuhost karosérie
● vysoké ceny některých náhradních dílů (čelní sklo)
● ovladatelnost nedosahuje úrovně některých konkurentů
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: C4 Picasso trpí častěji na problémy s elektronikou a taky korozi víka motoru z vnitřní strany. Další problémy se vyskytují v podobě prasklé hadice přívodu vzduchu z chladiče vzduchu – tato závada se objevuje hlavně u motoru Hdi. Rezonují tepelné štíty u výfukového potrubí, důsledkem čehož se často stane, že není v pořádku také uchycení. Při větším počtu kilometrů (nad 80 000 km), se objevují problémy s turbodmychadlem – konkrétně s propouštěním oleje. Značně to ovlivňuje používaný motorový olej a servis.
Události Citroënu C4 Picasso:
Postřehy, tipy, zajímavosti a další události ...
Svolávací akce Citroënu C4 Picasso
2015-03-18 / Místo zpátečky zařadíte jedničku
Hledáte další info k C4 Picasso I?
4.1 Test C4 Picasso 1,6 THP (115 kW)
Diskusní téma: CITROËN C4 PICASSO I.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.