I. / 2005 až 2014 (facelift 2008 a 2012)



C1 je i přes značku svého původu vlastně tuzemským vozem – vyrábí se v závodě TPCA ve východočeském Kolíně. Smělé plány zaplavit těmito vozy českou kotlinu vzaly záhy za své a to kvůli příliš vysoké ceně. Chtít přes 250 000 korun za spoře oděný a na první pohled až komicky jednoduchý vůz byla věru troufalost, jíž zákazníci patřičně potrestali.
+
● litrový tříválec je úsporný a naprosto spolehlivý
● dobrá manévrovatelnost v městském provozu
● velmi nízké provozní i udržovací náklady
● možnost tří- i pětidveřové verze
● dobré jízdní vlastnosti
● vzhledem k vnějším rozměrům velký vnitřní prostor
● účinné brzdy
● dostatek odkládacích prostor
● solidně tuhá karosérie
–
● spartánský interiér
● ESP ani posilovač řízení nebyly ve standardu
● průsaky vody pod víkem zavazadelníku
● velké plastové spínače na palubce občas popraskají
● malý zavazadlový prostor a obtížně přístupný
● odklápění sedaček u třídveřové verze bez paměti
● absence uzavíratelné schránky před spolujezdcem
● chybí vnitřní cirkulace vzduchu u typů bez klimatizace
● zadní okna nejsou stahovací
● sedačky bez výraznějšího bočního vedení
● nekomfortní jízda s robotizovanou převodovkou (MMT)
Citroën C1 I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
2. Jak se v něm žije a co se do něj vejde?
4.0 Jaká je technika?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech ...
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Citroënu C1
2015-03-23 / Neříditelné auto
2014-03-16 / Praská zadní náprava
Hledáte další info k "céjedničce" I?
Diskusní téma: CITROËN C1
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.