I. / 1996 až 2010  

Je skoro až neuvěřitelné, že lehký praktický vůz Citroën Berlingo vydržel v první generaci dlouhých čtrmáct let. To je v dnešní uspěchané době opravdu nevídané. Dokonce měl už svého nástupce, přesto se původní vůz nějaký čas ještě vyráběl. Novinka byla navíc mnohem větší i dražší.

 

 + 

● vysoce komfortní odpružení

● vynikající vznětové motory

● dobrá nabídka ojetin

● znamenitá prostornost

● jednoduchá, snadno opravitelná technika

● řada dílů dostupných na vrakovištích

 

 – 

● horší přístup na zadní sedačky (do roku 1999)

● nepečlivé dílenské zpracování

● hlučné a nepřesné řazení

● hlučná převodovka

● měkké sedačky bez výrazné opory (do roku 2002)

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Objevovalo se přetržené táhlo akcelerátoru. U dieselů byly problémy s alternátorem a občas i s podávacími palivovými čerpadly. Dále bývala opotřebovaná uložení ramen zadních náprav a častěji se objevovaly závady elektroinstalace. Pozor si dejte na opotřebované převodovky a na posilovač řízení.

 

 

Citroën Berlingo I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Za svůj předlouhý život se stal partner velmi oblíbeným po celé Evropě, vyrobilo se jej ve více než 570 000 exemplářích. A zatímco užitková verze se stala „partnerem“ mnoha drobných živnostníků, tu osobní si oblíbily hlavně mladší rodiny...

Svolávací akce Citroënu Berlingo

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Berlingu I?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 4/1999 (s Ford Courier, Opel Combo, Seat Inca a VW Caddy)  

4.1 Test Berlingo 2,0 HDI (66 kW)

■ Svět motorů 44/2005  

4.2 Test Berlingo 1,9D (51 kW)

■ Svět motorů 8/2002   ■ Svět motorů 31/1999  

4.3 Test Berlingo 1,8i (66 kW)

■ Reflex 6/1998  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 18/2010   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: CITROËN BERLINGO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek