I. / 2012 ...

 

 + 

● pohodlí a vnitřní prostor

● xenonové světlomety

● lehce ovladatelný pohon všech kol

● sympatický vzhled

● vhodně zvolené kubatury pohonných jednotek

● pohodlné a dostatečně rozměrné sedačky

● komfortní odpružení

● je mírně tišší než Mitsubishi ASX

● dobrý výhled z vozu

● přesné řazení

● příjemné jízdní vlastnosti na silnici

● malé náklony karosérie

● excelentně fungující navigační systém

 

 – 

● výrobce si uvnitř nedal moc práce s odlišením od japonské předlohy

● hlasitější projev pohonného agregátu i turbodmychadla

● rázy od kol i na kvalitním povrchu, neustálé odskakování zádě

● nedostatečné boční vedení sedadel

● systém start-stop ve všech verzích

● řízení bez citu a zpětné vazby

● horší výhled z vozu

● páté dveře se otevírají jen do malé výšky (185 cm)

● umístnění tlačítek vyhřívání předních sedadel (není na ně vidět)

● horší filtrace nerovností s ostrými hranami

● odhlučnění podvozku

● nižší světlá výška

● cena

 

Svolávací akce Citroënu C4 Aircross

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Citroënu C4 Aircross:

2012-11-29 / Citroën C4 Aircross 1,8 HDi 4x4

198 km/h / 11,5 s / 5,6 l/100 km.   Poděkujme Mitsubishi … Stejně jako dříve větší modely C-Crosser a Peugeot 4007, i letošní nové přírůstky jménem Citroën C4 Aircross a Peugeot 4008 v sobě nesou japonskou DNA. Tentokrát patří modelu...

Hledáte další info k C4 Aircross?

4.1 Test C4 Aircross 1,8 HDi (110 kW)

■ Auto-moto speciál 10/2012   ■ Autohit 12/2012  

4.2 Test C4 Aircross 1,6i (86 kW)

■ Autohit 15/2012  

Diskusní téma: CITROËN C4 AIRCROSS

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek