IV. / 2001 až 2007 (facelift 2004)

Když Chrysler představil v roce 1983 první voyager, jistě netušil, že o 20 let později bude takto koncipovaný vůz v nabídce takřka každého výrobce a to hned v několika velikostech. Chrysler kdysi svým pionýrským autem reagoval na potřeby velkých amerických rodin. Díky tomu zaznamenal první voyager ve své domovině obrovský úspěch.

 

 + 

● obří vnitřní prostor

● variabilita interiéru

● bohatá sériová výbava

● zážehové motory mají rozvody poháněny řetězem

● překvapivě levné některé náhradní díly a jejich bohatý sortiment (hlavně z USA)

● příznivé ceny ojetin

● velký zavazadlový prostor

● může mít pohon všech kol

● moderní vzhled

● dvě varianty karosérie

● hladce řadící automat

● odolné zážehové motory (zejména V6).

 

 – 

● vysoká spotřeba paliva (hlavně motor V6)

● jednoduchý podvozek nehodící se pro svižnou jízdu

● v dnešních měřítcích průměrná pasívní bezpečnost

● nepřesné řízení

● dílenské zpracování a kvalita použitých materiálů v interiéru

● drobné ergonomické nedostatky (množství tlačítek)

● citlivost na boční vítr

● manipulace se sedadly vyžadující velkou sílu

● pouze čtyřstupňová samočinná převodovka

● nepřesné a hlučné řazení řazení

 

Chrysler Voyager IV podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Velké zásluhy na tom všem má především Lee Laccoca, tehdejší hlava amerického koncernu. Po dvou hranatých a jedné kulaté generaci přišlo současné provedení modelu, které je už v pořadí čtvrté. Současný...

Svolávací akce Chrysleru Voyager IV

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Voyageru IV?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 21/2004 (s Mitsubishi Grandis)  

4.1 Test Voyager 3,3 (128 kW)

■ Auto, motor a sport 5/2002 (Grand AWD)  

4.2 Test Voyager 2,5 TD (104 kW)

■ Auto, motor a sport 9/2001    

Profil ojetiny

■ Auto7 5/2012   ■ Auto7 19/2010   ■ Bazar Auto7 2009   ■ AutoOjetiny...

Diskusní téma: CHRYSLER VOYAGER IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek