V. (E89) / 2009 až 2016

 

 + 

● efektní a nápadný design

● jistý podvozek

● dynamický motor s přiměřenou spotřebou a hezkým zvukem (28i)

● radost z jízdy

● manipulace se skládací střechou - rychlost, tichost

● dobře "vyladěný" větrolam

● nadprůměrná ovladatelnost

● rychle a přesně reagující převodovka

 

 – 

● stísněný prostor 

● elektrická parkovací brzda

● málo strmé řízení, odezva téměř bez citu

● přístupnost zavazadelníku při stažené střeše

● hodně tvrdý podvozek

● vyšší hmotnost

 

Svolávací akce BMW Z4 (E89)

2014-04-13 / Problémy se šrouby u amerických verzí

13. 4. 2014 - BMW dobrovolně svolá ke kontrole více než 156 tisíc svých vozů v USA. Důvodem jsou možné problémy s některými šrouby, jež by mohly zapříčinit poškození motoru. Automobilka chce preventivně zkontrolovat, zda nehrozí uvolnění nebo zlomení šroubů, které drží některé...

Náš test BMW Z4 V.:

2009-09-16 / BMW Z4 S Drive 35i (225 kW)

250 km/h / 5,1 s / 9,0 l/100 km.   Kousek nebe navíc ...  Bavit se občas potřebuje každý, ale málokdo přitom chce riskovat důstojnost, pohodlí či dokonce vlastní bezpečí. A tak se narodilo BMW Z4 – s ním se mohou dobře pobavit i ti,...

Hledáte další info k Z4 V.?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 12/2013 (facelift)

3. Srovnávací testy

■ Autocar 8/2012 (s Lotus Elise a Porsche Boxster)   ■ Auto7 32/2009 (s Audi TT...

4.1 Test Z4 35i (3,0 / 225 kW)

■ Auto7 35/2009  

4.2 Test Z4 23i (2,5 / 150 kW)

■ Autohit 20/2010  

4.3 Test Z4 30i (3,0 / 190 kW)

■ Autohit 17/2011  

4.4 Test Z4 28i (2,0 / 180 kW)

■ Autohit 20/2012  

4.5 Test Z4 35is (3,0 / 250 kW)

■ Autohit 18/2013  

4.6 Test Z4 3,0i (170 kW)

■ Svět motorů 38/2003  

Diskusní téma: BMW Z4 (E89)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek