V. (F01) / 2008 až 2015 (facelift 2012)

 

 + 

● prostorný interiér 

● jistý podvozek

● tiché, dynamické a fungující diesely

● rychlá a plynulá převodovka

● možnost volby řízení všech kol

● trakce u verze xDrive

● sladění motorů s převodovkou

● možnost volby prodloužené verze

 

 – 

● vysoká hmotnost

● okolo středové polohy se volant nerad vrací zpět

● problémy velkých benzínových motorů

● odhlučnění podvozku (před faceliftem)

● méně místa na kolena vzadu u krátké verze

● malý výběr verzí se systémem xDrive

● vysoké provozní náklady

 

Svolávací akce BMW řady 7 (F01)

2015-06-17 / Dieselovým verzím praská řetěz

17. 6. 2015 – Problémy se nevyhýbají žádné značce, ani té prémiové. Důkazem toho je aktuální svolávací akce vyhlášená pro některé dieselové modely BMW. Kvůli chybě při sestavování motoru nemusel být podle zjištění výrobce u některých modelů 5. a 7. řady utažen napínač řetězu přesně podle...

Hledáte další info k řadě 7 F01?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autocar 29/2008   ■ Autotip 15/2008   ■ Autotip 9/2008  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 2/2011 (ActiveHybrid7 vs. 740d)   ■ Autotip 4/2010 (s Audi A8...

4.1 Test 750i (5,0 / 300 kW)

■ Autotip 4/2010 (Long)   ■ Auto-moto speciál...

4.2 Test 730d (R6 / 3,0 / 180 kW)

■ Autocar 51-2/2008  

Profil ojetiny

■ Autotip 15/2016   ■ Auto7 7/2013  

Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (F01)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek