IV. (E65/E66) / 2001 až 2008 (facelift 2005)



BMW začalo vyrábět reprezentativní limuzíny až dlouho po Mercedesu-Benz a Jaguaru, ovšem náskok brzy stáhlo a současná „sedmička“ je už čtvrtou generací patřící k naprosté špičce. V luxusní třídě se stala pojmem, plně srovnatelným se stuttgartským třícípým šlechticem.
+
● neotřelý a odvážný design
● špičková technická i technologická úroveň
● nadprůměrná spolehlivost zážehových modelů
● bezproblémové a výkonné zážehové osmiválce
● špičkový dvanáctiválec
● relativně nízké provozní náklady
● velice dobré jízdní výkony i vlastnosti
● komfortní a kvalitně zpracovaný interiér s trvanlivými materiály
● dokumentace o vozech, jež navštěvovaly značkový servis, je dostupná po celém světě
● překvapivě nízké ceny některých originálních náhradních dílů (ramena)
–
● pazvuky z přední nápravy při přejezdu nerovností
● komplikované ovládání multimediálního systému iDrive (před faceliftem)
● nemožnost přímé intervence do práce samočinné převodovky bez přepnutí do manuálu
● na dnešní poměry pomalejší reakce převodovky
● subjektivně vnímaná dynamika modelu 730i/Li (před faceliftem)
● nepravidelný studený chod zážehových motorů 4,0 a 4,8 (kvůli emisím)
● nedostatečný úhel a „gumové“ dorazy otevírání dveří
● nutnost navštěvovat s každou závadou (i malou) drahý značkový servis
BMW řady 7 (E65/E66) podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce BMW řady 7 (E65/E66)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k řadě 7 E65/E66
Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (E65/E66)
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.