IV. (E65/E66) / 2001 až 2008 (facelift 2005)

BMW začalo vyrábět reprezentativní limuzíny až dlouho po Mercedesu-Benz a Jaguaru, ovšem náskok brzy stáhlo a současná „sedmička“ je už čtvrtou generací patřící k naprosté špičce. V luxusní třídě se stala pojmem, plně srovnatelným se stuttgartským třícípým šlechticem.

 

 + 

● neotřelý a odvážný design

● špičková technická i technologická úroveň

● nadprůměrná spolehlivost zážehových modelů

● bezproblémové a výkonné zážehové osmiválce

● špičkový dvanáctiválec

● relativně nízké provozní náklady

● velice dobré jízdní výkony i vlastnosti

● komfortní a kvalitně zpracovaný interiér s trvanlivými materiály

● dokumentace o vozech, jež navštěvovaly značkový servis, je dostupná po celém světě

● překvapivě nízké ceny některých originálních náhradních dílů (ramena)

 

 – 

● pazvuky z přední nápravy při přejezdu nerovností

● komplikované ovládání multimediálního systému iDrive (před faceliftem)

● nemožnost přímé intervence do práce samočinné převodovky bez přepnutí do manuálu

● na dnešní poměry pomalejší reakce převodovky

● subjektivně vnímaná dynamika modelu 730i/Li (před faceliftem)

● nepravidelný studený chod zážehových motorů 4,0 a 4,8 (kvůli emisím)

● nedostatečný úhel a „gumové“ dorazy otevírání dveří

● nutnost navštěvovat s každou závadou (i malou) drahý značkový servis

 

BMW řady 7 (E65/E66) podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Prestižní kočáry s modrobílou vrtulí vznikají už bezmála 40 let a za tu dobu se propracovaly na absolutní vrchol. Předmět našeho zájmu přesto způsobil v prvním roce nového milénia doslova otřes: šokující design a přetechnizované ovládání...

Svolávací akce BMW řady 7 (E65/E66)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k řadě 7 E65/E66

4. Test BMW 750i (270 kW)

■ Autohit 2/2007 (Long)  

Profil ojetiny

■ Motor 1/2017   ■ Svět motorů 4/2014   ■ Bazar Auto7 2009   ■ Auto7...

Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (E65/E66)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek