III. (E38) / 1994 až 2001 (facelift 1999)

Sedmička E38 je obecně považována za vůbec nejkrásnější velké čtyřdveřové BMW. Ale pozor, doporučitelné jsou jen dobře udržované a poctivě servisované kusy, které za podbízivou cenu obvykle neseženete. Je však u nich alespoň teoretická šance, že si vzápětí po změně majitele nevyžádají nekonečné desetitisícové, možná i statisícové ozdravné investice.

 

 

 + 

● komfort odpružení

● výborné jízdní vlastnosti

● brzdy

● dynamické motory (zejména 740, 750)

● velmi nízká hlučnost

● překvapivě dobrá manévrovatelnost

● kvalita materiálů karosérie a interiéru

● výborné zpracování

● tuhá karoserie s vysokou mírou pasivní bezpečnosti

● pohodlná a rozměrná sedadla

● dobrá protikorozní ochrana

 

 – 

● velké množství vozů s pochybným původem

● vyžaduje neustálou pozornost a včasné řešení počínajících problémů

● 725tds má slabý tah v nízkých otáčkách

● velká prodleva při startu (740d)

● nízká pozice sezení zhoršuje nastupování a vystupování

● diesely pouze v kratší verzi

● zbytečně velký a tenký čtyřramenný volant

 

BMW řady 7 (E38) podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

O velkých a náležitě technicky složitých BMW vždy platilo, platí a bude platit, že by si je neměl kupovat člověk bez dostatečných finančních rezerv. Při nejlepší vůli se totiž nedá říct, že by některý komponent, ať už pohonného ústrojí, podvozku...

Svolávací akce BMW řady 7 (E38)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k řadě 7 E38?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil revue 5/1996 (735i a 740i)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 3/2009   ■ AutoOjetiny 2/2009   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (E38)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek