II. (E32) / 1986 až 1994 (facelift 1992)

Druhá generace mnichovské vlajkové lodi vstoupila v září 1986 na trh s jednoznačným cílem: poprvé v historii zvrátit pomyslný boj o nejlepší vůz této třídy ve svůj prospěch. Zbraní nejtěžšího kalibru pak byla instalace prvního německého poválečného dvanáctiválce.

 

 + 

● propracovaná konstrukce

● ceny ojetin

● vysoký komfort jízdy

● nízká hladina vnitřního hluku

● použití kvalitních materiálů

● velmi dobré jízdní vlastnosti na suchém povrchu

● nadčasový elegantní design karoserie

● zajímavý zvukový projev motoru V12

● přesné řazení manuálních převodovek

● vlastnosti pětistupňové automatické převodovky osmiválců

● dohlednost okrajů karosérie

● pohodlná sedadla

● vzhledem k velikosti dobrá obratnost

 

 – 

● množství vozů s nejasným původem

● za snížených adhezních podmínek vyžaduje obezřetnost

● menší pružnost řadových šestiválců

● topení nabíhá pomaleji než u předchůdce

● spotřeba dvanáctiválce

● technologický experiment s kluznou vrstvou válců u motorů V8

 

BMW řady 7 (E32) podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Tvarové řešení spojovalo tradiční podmračenou negativně skloněnou příď se čtveřicí kruhových světlometů s několika novátorskými prvky – třeba s výrazněji povytaženými lemy předních blatníků či  L-designem zadních lamp. U vozu této třídy...

Svolávací akce BMW řady 7 (E32)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k řadě 7 E32?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Motor 1/1990   ■ Automobil 4/1988  

4. Test 750i (5,0 / 220 kW)

■ Svět motorů 2/2018 (ojetina)  

5. Technika

■ Svět motorů 14/2001 (osmiválce)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 2/2007  

Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (E32)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek