II. (E32) / 1986 až 1994 (facelift 1992)



Druhá generace mnichovské vlajkové lodi vstoupila v září 1986 na trh s jednoznačným cílem: poprvé v historii zvrátit pomyslný boj o nejlepší vůz této třídy ve svůj prospěch. Zbraní nejtěžšího kalibru pak byla instalace prvního německého poválečného dvanáctiválce.
+
● propracovaná konstrukce
● ceny ojetin
● vysoký komfort jízdy
● nízká hladina vnitřního hluku
● použití kvalitních materiálů
● velmi dobré jízdní vlastnosti na suchém povrchu
● nadčasový elegantní design karoserie
● zajímavý zvukový projev motoru V12
● přesné řazení manuálních převodovek
● vlastnosti pětistupňové automatické převodovky osmiválců
● dohlednost okrajů karosérie
● pohodlná sedadla
● vzhledem k velikosti dobrá obratnost
–
● množství vozů s nejasným původem
● za snížených adhezních podmínek vyžaduje obezřetnost
● menší pružnost řadových šestiválců
● topení nabíhá pomaleji než u předchůdce
● spotřeba dvanáctiválce
● technologický experiment s kluznou vrstvou válců u motorů V8
BMW řady 7 (E32) podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce BMW řady 7 (E32)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k řadě 7 E32?
Diskusní téma: BMW ŘADY 7 (E32)
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.