IV. (E39) / 1995 až 2004 (facelift 2000)

Mnohým se generace E39 líbila daleko víc než kontroverzní, následující (E60). Důležitější ale je, že nabízí bezpříkladnou kombinaci požitku z jízdy a pohodlí, a pokud jste si vybrali správnou variantu, tak bez problémů i fungovala.

 

 + 

● vysoká kvalita zpracování

● živé jízdní výkony

● kultivované zážehové motory

● silné diesely (do roku 1998)

● agilní reakce na řízení

● solidní komfort odpružení

● celkově sportovnější ladění

● výkonné brzdy

 

  

● horší trakční schopnosti za ztížených podmínek

● hliníkový podvozek špatně vzdoruje rozbitým vozovkám

● některé dražší náhradní díly

● nespolehlivý a málo pružný motor varianty 525tds (do roku 1998)

● hlučný motor verze 520d

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Často se u tohoto modelu řeší prasklá hlava válců (hlavně u provedení TDS) a vadné senzory nasávaného vzduchu. Objevují se také problémy s turbodmychadly, vadnými ventilátory chlazení, elektronikou a klimatizacemi.

 

 

BMW řady 5 (E39) podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

BMW řady E39 přišlo v září roku 1995, aby nahradilo předchozí model řady E34. Oproti ní přineslo přesnější hřebenové řízení místo šnekového (to se netýká osmiválcových modelů, které zůstaly u šnekového, a proto nenabízejí tak přesné ovládání...

Svolávací akce BMW řady 5 (E39)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k řadě 5 E39?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 22/2000 (s Opelem Omega)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 16/2015   ■ Auto-moto speciál 7/2011   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: BMW 5 (E39)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek