VI. (G11) / 2015 ...

 

 + 

● nebývalý komfort pro posádku

● jízdní vlastnosti udržující vůz na špici mezi konkurencí

● nižší hmotnost díky karbonovým částem skeletu

● nebývalé vychytávky - třeba zaparkování pomocí dálkového ovladače

● fenomenální komfort odpružení díky adaptivnímu tlumičům a vzduchovému podvozku

● osmistupňový automat je přesný a rychlý, navíc si vypomáhá daty z navigace

● ovládání některých funkcí dotykem na obrazovce či i jen pouhými gesty

● slušná dynamika elektromotoru a čtyřválce v hybridní verzi

● spotřeba zážehového dvoulitru

 

 – 

● opěradla zadních sedaček nejdou sklápět

● absence náhradního kola, místo něj je k dispozici jen lepidlo

● malá nádrž hybridních verzí

● krátký dojezd čistě na elektřinu u hybridních verzí

 

Svolávací akce BMW 7 (G11/G12)

2017-07-11 / Svítí trvale brzdovky

11. 7. 2017 – Na to, že řidiči luxusních bavoráků nezapínají při odbočování blinkry, jsme si už mnozí zvykli. Nyní hrozí, že nebudeme ani vědět, jestli brzdí. Konkrétně také u modelu řady 7. Tentokrát za to však nemohou řidiči, ale závada na brzdovém pedálu. Kvůli ní mohou být brzdová světla trvale...

Hledáte další info k řadě 7 VI.?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 1/2018 (s Mercedesem S 400)   ■ Autotip 2/2017 (s Porsche...

4. Test BMW 730d (195 kW)

■ Auto7 4/2016  

5. Test BMW 750d (3,0 / 294 kW)

■ Automobil 3/2017   ■ Technika Světa motorů 1/2017  

6. Test BMW 740i (2,0T / 190 kW)

■ Autotip 21/2017 (hybrid)  

7. Test BMW 760i (6,6T / 448 kW)

■ Autotip 24/2017 (M Long)  

Diskusní téma: BMW 7 VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek