II. (F20/21) / 2011 až 2019

 

 + 

● skvělé jízdní vlastnosti

● vynikající komfort odpružení

● široká nabídka motorů

● pružný a velmi úsporný motor (1,6t)

● tuhá karosérie

● celková technická vyspělost

● posaz za volantem

● pohodlná sedadla

● kvalita zpracování

 

 – 

● málo citlivé řízení

● tuhé řazení, velký protitlak pedálů

● jinde samozřejmá výbava jen za příplatek

● lacině vypadající základní interiér

● horší výhled dozadu

● stísněný vnitřek

 

Svolávací akce BMW řady 1 (F20/F21)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k řadě 1 II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 8/2013 (114i)   ■ Autocar 9/2012 (M)   ■ Autohit...

3. Srovnávací testy

■ Faster 6/2016 (1M Coupé ... s BMW M2)   ■ Autotip 20/2016 (118d proti 5...

4.1 Test 118i (1,5 / 100 kW)

■ Autotip 11/2016  

4.2 Test 116d (2,0 / 85 kW)

■ Autohit 12/2012   ■ Autocar 8/2012  

4.3 Test M135i (3,0 / 235 kW)

■ Autohit 21/2013   ■ Autocar 12/2012  

4.4 Test M140i (3,0 / 250 kW)

■ Autotip 5/2017  

4.5 Test 116i (1,6 / 100 kW)

■ Autohit 1/2012  

4.5 Test 120d (2,0 / 135 kW)

■ Autohit 18/2013   ■ Autohit 23/2012  

4.6 Test 125d (2,0 / 160 kW)

■ Autohit 25/2012  

4.7 Test 114i (1,6 / 75 kW)

■ Autohit 5/2013  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 10/2016  

Diskusní téma: BMW ŘADY 1 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek