I. / 1988 až 1994

V říjnu 1988 zamířilo do výkladní skříně automobilové techniky Audi s modelem označeným jednoduše V8. Již na první pohled ale bylo zřejmé, že výrobce improvizoval poněkud více, než by se na luxusní třídu slušelo …

 

 + 

● kvalita zpracování a kvalita použitých materiálů

● výborná antikorozní opatření

● propracovaný systém pohonu všech kol Quattro

● pružné a výkonné motory

● honosný interiér

● image rarity

● solidní nabídka prostoru

● celkové jízdní výkony

● bezpečné a předvídatelné jízdní vlastnosti

● výborná směrová stabilita

● překvapivě objemný zavazadelník

● silné brzdy

 

  

● horší komfort odpružení

● vysoká spotřeba paliva

● celkové vysoké náklady spojené s užíváním vozu

● konstrukční experiment na motorech drasticky snížil jejich životnost

● mnoho specifických a náležitě drahých dílů

● reálně je velmi těžké najít málo opotřebovaný kus

 

Audi V8 podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Až na některé specifické výjimky byla zpočátku celá ingolstadtská vlajková loď složena stylem „co dům dal“. Karosérii z dosluhující řady 200 byl prodloužen přední převis, byly povytaženy lemy blatníků, nová byla také kapota a oba nárazníky. Osmiválec DOHC o objemu 3,6 litru vznikl tak, že do...

Svolávací akce Audi V8 (4C)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k V8?

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 5/2007  

Diskusní téma: AUDI V8

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek