II. / 2006 až 2014 (facelift 2010)
+
● dobrá image
● solidní mechanika a kvalita
● dobré jízdní vlastnosti
● v nabídce i velmi ostré motorizace
● možnost volby verze roadster
● velká spolehlivost základní motorizace 2,0 TFSI
–
● servisní nákladnost některých technických řešení
● nedostatečný výběr dílů v druhovýrobě
● vysoké riziko odcizení a podvodů s původem
● nebezpečí vytahání rozvodového řetězu u zážehových čtyřválců (1,8 a 2,0 TFSI)
● nepříliš spolehlivý šestiválec
● nefungující větrák topení při teplotách pod nulou (do faceliftu)
● nefunkční brzdová světla (rok výroby 2009)
● koroze na podvozku
● náchylnost plátěné střechy roadsteru k poškození
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Občas se u něj objeví pískající přední brzdy a nekvalitní lak. Dejte si pozor na turbodmychdalo a jeho opotřebení – platí to dvojnásob u vozidla, které nebylo pečlivě servisováno a nebyl použit výrobcem předepsaný olej. Dále se vyskytují závady vodní pumpy, ale pouze v případě, že majitel je nevymění spolu s rozvody, jak je předepsáno od výrobce. Častěji se vyměňuje váha vzduchu a dále běžné díly podléhající opotřebení: brzdy, brzdové kotouče, čepy, čepy náprav a tyčky stabilizátorů.
Svolávací akce Audi TT (8J)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info o TT II?
3. Srovnávací testy
Diskusní téma: AUDI TT II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.