II. / 2006 až 2014 (facelift 2010)

 

 + 

● dobrá image

● solidní mechanika a kvalita

● dobré jízdní vlastnosti

● v nabídce i velmi ostré motorizace

● možnost volby verze roadster

● velká spolehlivost základní motorizace 2,0 TFSI

 

 – 

● servisní nákladnost některých technických řešení

● nedostatečný výběr dílů v druhovýrobě

● vysoké riziko odcizení a podvodů s původem

● nebezpečí vytahání rozvodového řetězu u zážehových čtyřválců (1,8 a 2,0 TFSI)

● nepříliš spolehlivý šestiválec

● nefungující větrák topení při teplotách pod nulou (do faceliftu)

● nefunkční brzdová světla (rok výroby 2009)

● koroze na podvozku

● náchylnost plátěné střechy roadsteru k poškození

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Občas se u něj objeví pískající přední brzdy a nekvalitní lak. Dejte si pozor na turbodmychdalo a jeho opotřebení – platí to dvojnásob u vozidla, které nebylo pečlivě servisováno a nebyl použit výrobcem předepsaný olej. Dále se vyskytují závady vodní pumpy, ale pouze v případě, že majitel je nevymění spolu s rozvody, jak je předepsáno od výrobce. Častěji se vyměňuje váha vzduchu a dále běžné díly podléhající opotřebení: brzdy, brzdové kotouče, čepy, čepy náprav a tyčky stabilizátorů.

 

Svolávací akce Audi TT (8J)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info o TT II?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 4/2010 (TTS s Renaultem Mégane RS a VW Scirocco R)   ■ Auto7 32/2009 (s BMW...

4. Test TT 2,0 TFSI (147 kW)

■ Autohit 1/2007 (Coupé)  

Profil ojetiny

■ Autotip 10/2014  

Diskusní téma: AUDI TT II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek