I. / 1998 až 2006 (facelift 2002)

Nástup sportovního kupé značky Audi pokazila aféra s jeho údajnou nebezpečností, na niž výrobce zareagoval úpravami. Přesto se tento nejsportovnější derivát golfu stal rychle snem řady řidičů.

 

 + 

● design

● nízký pokles hodnoty

● velmi pružné a relativně úsporné motory 1,8i 20V turbo

● pokroková robotizovaná dvouspojková převodovka DSG řadící bez přerušení tahu

● kvalitní dílenské zpracování

● robustní mechanika

 

  

● jízdní vlastnosti (zejména u verzí s pohonem pouze předních kol)

● vysoká spotřeba paliva (verze 3,2)

● quattro s mezinápravovou spojkou Haldex nedostojí vysokým očekáváním

 

Audi TT a TT Roadster podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Od doby Calibry 4x4 Turbo totiž není na trhu jiné pohledné sportovní kupé nabízející přes 200 koní a pohon všech kol. Design Audi TT, jenž se vydal zcela novým směrem, bude přitahovat kupující ještě dlouho, a to jak u kupé, tak u později...

Svolávací akce Audi TT (8N)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k TT I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 13/1999 (kabrio)   ■ Off-road 5/1999 (kabrio)   ■ Autotip...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 18/1999 (kabrio)   ■ Svět motorů 38/1999 (kabrio)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 2/2000 (s NSU Prinz 1000 TT / 1967)   ■ Autotip 21/1999 (kupé ... s BMW...

4.1 Test TT Coupé-Roadster 1,8T (165 kW)

■ Autotip 19/2000 (kabrio)   ■ Auto, motor a sport...

4.2 Test TT Coupé-Roadster 1,8T (132 kW)

■ Autotip 8/1999 (kupé)   ■ Svět motorů 29/1999 (kupé)  

Profil ojetiny Coupé

■ AutoOjetiny 3/2007   ■ Autohit 1/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Profil ojetiny Roadster

■ AutoOjetiny 6/2008   ■ Autohit 1/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: AUDI TT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek