I. / 1998 až 2006 (facelift 2002)
Nástup sportovního kupé značky Audi pokazila aféra s jeho údajnou nebezpečností, na niž výrobce zareagoval úpravami. Přesto se tento nejsportovnější derivát golfu stal rychle snem řady řidičů.
+
● design
● nízký pokles hodnoty
● velmi pružné a relativně úsporné motory 1,8i 20V turbo
● pokroková robotizovaná dvouspojková převodovka DSG řadící bez přerušení tahu
● kvalitní dílenské zpracování
● robustní mechanika
–
● jízdní vlastnosti (zejména u verzí s pohonem pouze předních kol)
● vysoká spotřeba paliva (verze 3,2)
● quattro s mezinápravovou spojkou Haldex nedostojí vysokým očekáváním
Audi TT a TT Roadster podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Od doby Calibry 4x4 Turbo totiž není na trhu jiné pohledné sportovní kupé nabízející přes 200 koní a pohon všech kol. Design Audi TT, jenž se vydal zcela novým směrem, bude přitahovat kupující ještě dlouho, a to jak u kupé, tak u později...
Svolávací akce Audi TT (8N)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k TT I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
■ Autotip 13/1999 (kabrio)
■ Off-road 5/1999 (kabrio)
■ Autotip...
3. Srovnávací testy
■ Autotip 2/2000 (s NSU Prinz 1000 TT / 1967)
■ Autotip 21/1999 (kupé ... s BMW...
Diskusní téma: AUDI TT
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.