I. / 2006 až 2015 (facelift 2009)
+
● vzhled budící respekt
● vyspělá technika
● velký výběr motorizací, v nabídce je i dvanáctiválec
● bezproblémový pneumatický podvozek
● terénní dovednosti
● velká nabídka ojetin, proto i nižší cena
● sedmimístné provedení
● kvalitní interiér
–
● vysoké servisní náklady
● vysoká hmotnost
● omezený vnitřní prostor
● výkon motoru 3,6 VR6 spíše zklamáním
● nezáživné řízení, bez jízdních prožitků
● extrémně drahé pojištění
● finančně náročné poruchy u starších vozů
● vysoké riziko krádeží a podvodů
● velký průměr otáčení
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: U dieselových motorů se objevovaly problémy s filtry pevných částic a s předčasně opotřebovanými turbodmychadly. Občas zazlobí elektronika vozu, například bezklíčový přístup do vozu. Pozor si dejte také na snímače tlaku v pneumatikách, jestliže je jimi vozidlo vybaveno, protože si samy vyrábějí elektřinu, aby mohly sledovat tlak v pneumatikách, a v zimě mohou zamrznout. Pokud začne automatická skříň jakkoliv škubat, dejte si na to velký pozor, protože může být prodřená přední hadice u chladiče. Problémy se objevují i v souvislosti s ukostřením vozidla, což může vést až k nenastartování auta − v baterii sice napětí bude, ale vlivem špatného ukostření prostě nenastartujete.
Svolávací akce Audi Q7 (4L)
2014-09-20 / Olej v posilovači brzd
Hledáte další info k Q7 I?
Diskusní téma: AUDI Q7
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.