II. (D3) / 2002 až 2010 (facelift 2005 a 2007)

Vozy nejvyšší třídy představují úplnou světovou špičku v jízdním komfortu, jízdních výkonech, propracovanosti konstrukce, v bezpečnosti, ale hlavně ve velmi lákavé obrovské ztrátě hodnoty ojetin. To je přesně ten lep, na který kupující spolehlivě sedne když za plotem autobazaru vidí nablýskaný opulentní sedan za cenu trochu lépe vybavené nové octávie.

 

 + 

● vysoká kvalitativní úroveň interiéru

● prostornost (zvláště Long)

● výhodné ceny zánovních vozů (extrémní propad hodnoty v prvních letech)

● aktivní i pasivní bezpečnost

● dobré jízdní vlastnosti

● spolehlivý pohon všech kol quattro

● tiché motory (ne V8 TDI a S8)

● světelný výkon adaptivních světlometů

● pneumatické odpružení

● nadčasový a elegantní design

 

 – 

● velmi vysoké vlastnické a provozní náklady

● neplynulý a hlučný osmiválec TDI

● složitá technika v budoucnu zvýší riziko poruch

● zájem zlodějů a vandalů

● velký průměr otáčení

● při osazení nízkoprofilovými pneumatikami špatná absorpce nerovností

● horší výhled z vozu (široké střešní sloupky)

● hluk odvalování kol a vyšší aerodynamický hluk při vyšších rychlostech (do roku 2007)

 

Audi A8 II podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Aktuální A8 slavila premiéru již před šesti lety, ale z její karosérie dodnes vyzařuje jakési nepopsatelné sebevědomí a klid. Podobně jako u předchůdce, i zde je základem karosérie rám z hliníkových slitin a ze stejného materiálu jsou i...

Svolávací akce Audi A8 (D3)

2016-08-08 / Odpadávající skleněný kryt střešního okna

8. 8. 2016 – Se stejnou závadou, která byla nedávno odhalena u Volkswagenu Phaeton, musí nyní do servisu také Audi A8. Závadu mají také jen typy se střešním oknem. Podle zjištění se u těchto modelů v případě instalovaného střešního okna projevuje špatná přilnavost jednoho z...

2008-01-22 / Vrzání přední nápravy

22. 1. 2008 - Původní přední náprava vozů Volkswagen, Audi a Škoda byla svou kinematikou velice pokroková, a díky rozsáhlému využití lehké slitiny taktéž velice lehká. Že celkem osm ramen do roku 2002 trpělo velmi nízkou životností vám dnes již řekne každé „malé dítě“. Současná generace...

Hledáte další info k A8 II?

Profil ojetiny

■ Motor 1/2017   ■ AutoOjetiny 9/2008  

Diskusní téma: AUDI A8 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek