II. (D3) / 2002 až 2010 (facelift 2005 a 2007)
Vozy nejvyšší třídy představují úplnou světovou špičku v jízdním komfortu, jízdních výkonech, propracovanosti konstrukce, v bezpečnosti, ale hlavně ve velmi lákavé obrovské ztrátě hodnoty ojetin. To je přesně ten lep, na který kupující spolehlivě sedne když za plotem autobazaru vidí nablýskaný opulentní sedan za cenu trochu lépe vybavené nové octávie.
+
● vysoká kvalitativní úroveň interiéru
● prostornost (zvláště Long)
● výhodné ceny zánovních vozů (extrémní propad hodnoty v prvních letech)
● aktivní i pasivní bezpečnost
● dobré jízdní vlastnosti
● spolehlivý pohon všech kol quattro
● tiché motory (ne V8 TDI a S8)
● světelný výkon adaptivních světlometů
● pneumatické odpružení
● nadčasový a elegantní design
–
● velmi vysoké vlastnické a provozní náklady
● neplynulý a hlučný osmiválec TDI
● složitá technika v budoucnu zvýší riziko poruch
● zájem zlodějů a vandalů
● velký průměr otáčení
● při osazení nízkoprofilovými pneumatikami špatná absorpce nerovností
● horší výhled z vozu (široké střešní sloupky)
● hluk odvalování kol a vyšší aerodynamický hluk při vyšších rychlostech (do roku 2007)
Audi A8 II podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Audi A8 (D3)
2016-08-08 / Odpadávající skleněný kryt střešního okna
2008-01-22 / Vrzání přední nápravy
Hledáte další info k A8 II?
Diskusní téma: AUDI A8 II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.