I. (D2) / 1994 až 2002 (facelift 1998)

Audi A8 spadá rozměrově přesně do segmentu luxusních vozů. Tedy po bok BMW řady 7 či Mercedesu-Benz třídy S. Jeho technika je však poněkud výlučná. Kromě pohonu všech kol má toto velké audi i netradiční hliníkovou karosérii.

 

 + 

● lehká a pevná hliníková karosérie

● vynikající dynamické parametry s osmiválcovými motory

● spolehlivý a účinný systém pohonu všech kol quattro zaručující skvělou trakci

● pružný, úsporný a spolehlivý motor 2,5 V6 TDI (132 kW)

● nadčasový design

 

  

● drahé opravy po haváriích

● příliš jednoduchá zadní náprava verzí s předním pohonem nezaručuje optimální jízdní vlastnosti

● krátká životnost verze S8

● výrazný turboefekt motoru 2,5 V6 TDI (110 kW)

● velké riziko odcizení

 

Audi A8 I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Díky obrovskému propadu ceny si dnes Audi A8 může pořídit člověk s průměrným příjmem, ten však těžko bude mít na jeho opravy. Hliníková karosérie je lehká a pevná, ve své době byla vskutku unikátní a zajišťovala modelu lepší dynamiku ve...

Svolávací akce Audi A8 (D2)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k A8 I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 1/1999 (facelift)   ■ Svět motorů 35/1995   ■ Svět motorů...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 51-52/1998  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 16/1999 (s BMW 7 a Mercedes S)   ■ Autotip 16/1998 (s BMW 7, Jaguar XJ8...

4.1 Test A8 4,2 V8 (220 kW)

■ Svět motorů 34/1998   ■ Automobil revue 6/1996  

4.2 Test A8 2,5 TDI (110 kW)

■ Autotip 3/1998  

4.3 Test A8 3,7 (V8 / 169 kW)

■ Autotip 16/1998  

5. Technika

■ Svět motorů 45/1999 (xenony a kontrola tlaku v pneu)   ■ Automobil...

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 4/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Svět motorů 17/1999  

Diskusní téma: AUDI A8

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek