I. (D2) / 1994 až 2002 (facelift 1998)
Audi A8 spadá rozměrově přesně do segmentu luxusních vozů. Tedy po bok BMW řady 7 či Mercedesu-Benz třídy S. Jeho technika je však poněkud výlučná. Kromě pohonu všech kol má toto velké audi i netradiční hliníkovou karosérii.
+
● lehká a pevná hliníková karosérie
● vynikající dynamické parametry s osmiválcovými motory
● spolehlivý a účinný systém pohonu všech kol quattro zaručující skvělou trakci
● pružný, úsporný a spolehlivý motor 2,5 V6 TDI (132 kW)
● nadčasový design
–
● drahé opravy po haváriích
● příliš jednoduchá zadní náprava verzí s předním pohonem nezaručuje optimální jízdní vlastnosti
● krátká životnost verze S8
● výrazný turboefekt motoru 2,5 V6 TDI (110 kW)
● velké riziko odcizení
Audi A8 I. podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Díky obrovskému propadu ceny si dnes Audi A8 může pořídit člověk s průměrným příjmem, ten však těžko bude mít na jeho opravy. Hliníková karosérie je lehká a pevná, ve své době byla vskutku unikátní a zajišťovala modelu lepší dynamiku ve...
Svolávací akce Audi A8 (D2)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k A8 I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
■ Autotip 1/1999 (facelift)
■ Svět motorů 35/1995
■ Svět motorů...
3. Srovnávací testy
■ Autotip 16/1999 (s BMW 7 a Mercedes S)
■ Autotip 16/1998 (s BMW 7, Jaguar XJ8...
Diskusní téma: AUDI A8
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.