III. / 2004 až 2011 (facelift 2008)



Technicky vzato, má Audi A6 jen dva problémy: BMW řady 5 a Mercedes-Benz třídy E. Oba totiž nabízejí lepší jízdní vlastnosti, komfort i vyspělejší motory. Pokud tak v prodejích nad mnichovskými a stuttgartskými vede Ingolstadt, není to zásluha techniky, jak tvrdí firemní slogan, ale precizního marketingu. Ten umí uštvanému manažerovi namixovat přesně správný koktejl.
+
● systém pohonu všech kol (Quattro)
● kultivované a výkonné vznětové šestiválce
● skvělá samočinná převodovka (Tiptronic)
● velmi bezpečné jízdní vlastnosti
● často bohatá výbava
● moderní prvky komfortní elektroniky (MMI)
● velmi kvalitně zpracovaný interiér
● špičková ochrana proti korozi
● pohon rozvodů řetězem u většiny motorů
● spolehlivost
● slušný vnitřní prostor
● znamenitá aerodynamika
● velmi dobré jízdní výkony
● vysoká aktivní a pasívní bezpečnost (pět hvězdiček v EuroNCAP)
● v našich končinách vysoké renomé
● velký výběr ojetin
● inteligentní spouštění motoru i s běžným klíčkem
–
● ochota měnit směr jízdy (nedotáčivost)
● mnoho prvků výbavy pouze za příplatek
● pouze průměrný prostor pro nohy na zadních sedadlech
● zastaralý, hlučný a málo suverénní čtyřválcový diesel 2,0 TDI
● vysoké nároky motorů na kvalitu oleje (normy VW)
● spotřeba paliva u osmi- a desetiválce
● drahý servis a náhradní díly
● vysoký zájem o vůz mezi zloději
● omezený komfort odpružení
● výrazné reakce na vyjeté koleje
Audi A6 III podrobně:
1. Jak spolehlivý je?
Svolávací akce Audi A6 (C6)
2008-05-15 / Zlobí „svíčky“
2008-03-15 / Vadný aktivátor airbagů
2007-10-15 / Zlobivé vačkové hřídele u šestiválce
Hledáte další info k A6 III?
Diskusní téma: AUDI A6 III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.