III. / 2004 až 2011 (facelift 2008)

Technicky vzato, má Audi A6 jen dva problémy: BMW řady 5 a Mercedes-Benz třídy E. Oba totiž nabízejí lepší jízdní vlastnosti, komfort i vyspělejší motory. Pokud tak v prodejích nad mnichovskými a stuttgartskými vede Ingolstadt, není to zásluha techniky, jak tvrdí firemní slogan, ale precizního marketingu. Ten umí uštvanému manažerovi namixovat přesně správný koktejl.

 

 + 

● systém pohonu všech kol (Quattro)

● kultivované a výkonné vznětové šestiválce

● skvělá samočinná převodovka (Tiptronic)

● velmi bezpečné jízdní vlastnosti

● často bohatá výbava

● moderní prvky komfortní elektroniky (MMI)

● velmi kvalitně zpracovaný interiér

● špičková ochrana proti korozi

● pohon rozvodů řetězem u většiny motorů

● spolehlivost

● slušný vnitřní prostor

● znamenitá aerodynamika

● velmi dobré jízdní výkony

● vysoká aktivní a pasívní bezpečnost (pět hvězdiček v EuroNCAP)

● v našich končinách vysoké renomé

● velký výběr ojetin

● inteligentní spouštění motoru i s běžným klíčkem

 

 – 

● ochota měnit směr jízdy (nedotáčivost)

● mnoho prvků výbavy pouze za příplatek

● pouze průměrný prostor pro nohy na zadních sedadlech

● zastaralý, hlučný a málo suverénní čtyřválcový diesel 2,0 TDI

● vysoké nároky motorů na kvalitu oleje (normy VW)

● spotřeba paliva u osmi- a desetiválce

● drahý servis a náhradní díly

● vysoký zájem o vůz mezi zloději

● omezený komfort odpružení

● výrazné reakce na vyjeté koleje

 

Audi A6 III podrobně:

1. Jak spolehlivý je?

Jaká nová generace Audi A6 bude, se čekalo s velkým napětím. Nejen mezi zákazníky, ale i v samotné automobilce. Původní Audi A6 byla sice jen lehce modernizovanou řadou 100 C4, ale platila za velice nadčasový vůz. Kromě nadmíru...

Svolávací akce Audi A6 (C6)

2008-05-15 / Zlobí „svíčky“

15. 5. 2008 - Poslední generace Audi A6 má příkladnou spolehlivost. Na tom se nic nemění, přestože některé neduhy se nevyhýbají ani tomuto modelu. Týkají se glorifikovaných motorů 2,7 a 3,0 V6 TDI, přesněji jejich žhavicích svíček. Ty, jak se nyní ukazuje, nemají zrovna příkladnou...

2008-03-15 / Vadný aktivátor airbagů

15. 3. 2008 - Vozy poslední generace Audi A6 platí za veskrze spolehlivé vozy. I jako takové se však nevyhnou některým dodatečným úpravám. Naposledy to byl u modelu vyráběného od roku 2004 snímač zpoždění čelních airbagů, jenž by v extrémním případě nemusel při čelním nárazu...

2007-10-15 / Zlobivé vačkové hřídele u šestiválce

15. 10. 2007 - Jakoby těch problémů neměl známý šestiválec 2,5 TDI koncernu VW dost, pozor si je třeba u něj dát i na další závady. Kromě kolabujících čerpadel VP44 a zanášejících se snímačů hmotnosti nasávaného vzduchu (vyjma verze 132 kW) mu v poslední době začínají...

Hledáte další info k A6 III?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 21/2008 (facelift + RS6)   ■ Autocar...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 24/2009 (kombi s Mercedesem E a BMW 5)   ■ Carauto 9/2008 (s...

4.1 Test RS6 (V10 / 5,0 / 426 kW)

■ Autocar 35/2008 (kombi)   ■ Autocar...

Profil ojetiny

■ Auto, motor a sport 10/2015   ■ Autotip 8/2012   ■ Ojetiny Světa...

Diskusní téma: AUDI A6 III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek