II. / 1997 až 2005 (facelift 2001)

Druhá generace Audi A6 se uvedla s překvapivým ztvárněním vnějších tvarů, zejména na zadních partiích. Pro ty, kteří si ji pořídili, bylo nakonec zklamáním především to, že se z nezdolného pracanta změnila na choulostivou „fajnovku“.

 

 + 

● přitažlivý design

● jemné řízení

● vlivy pohonu se nepřenášejí do volantu

● skvělé vznětové motory TDI

● vynikající motor 2,5 TDI V6 (132 kW) bez problémů s měřiči hmotnosti vzduchu

● skvělý pohon všech čtyř kol Quattro

● pečlivé dílenské zpracování

● účinné xenonové světlomety

● od roku 2002 jsou nabízeny odolnější díly na přední nápravu

 

  

● špatný průběh točivého momentu a výrazný turboefekt (2,5 V6 TDI/110 kW)

● těžká příď výkonnějších variant znamená nedotáčivost

● obliba vozu mezi zloději

● rázy od motoru při snaze o prudký rozjezd (příliš měkké silentbloky)

● v dané třídě jen průměrné jízdní vlastnosti

● pouze průměrné brzdy

● choulostivá přední náprava (do roku 2002)

 

Audi A6 II podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Druhá generace Audi A6 přišla s technikou, již už před ním představil menší sourozenec A4 a také pátá generace Volkswagenu Passat. Někomu může být líto, že exkluzívní audi nabízí vlastně tutéž techniku co lidový volkswagen. Ten totiž dostal...

Svolávací akce Audi A6 (C5)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k A6 II?

Profil ojetiny

■ Autobazar 6-7/2009   ■ AutoOjetiny 8/2008   ■ AutoOjetiny 2/2008   ■ Ojetiny...

Diskusní téma: AUDI A6 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek