I. / 1996 až 2003 (facelift 2000)

Audi A3 představilo v roce 1996 novou koncernovou platformu nižší střední třídy, na níž pak vyjely vozy Škoda Octavia, VW Golf a Seat Toledo/Leon. Žádným etalonem kompaktní třídy se však nestalo, na to bylo příliš drahé.

 

 + 

● nízká ztráta hodnoty

● nadčasový design

● solidní mechanická odolnost

● výkonné pružné a úsporné motory TDI

● velmi pružný výkonný a tichý motor 1,8i 20V turbo

 

  

● vysoké riziko odcizení

● nepružný a neúsporný motor 1,8i 20V

● jen průměrné jízdní vlastnosti

● brzdy málo odolné proti opakovanému namáhání

● nedostatek místa na zadních sedačkách

● exkluzivita daná jen cenou a značkou

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Častěji se objevovala vadná palivová čerpadla, netěsnost v chlazení a předčasně opotřebované spojky. Objevují se také potíže s táhly řazení, s vadnými váhami množství nasávaného vzduchu a také s vůlí v silentblocích stabilizátoru na přední nápravě.

 

 

Audi A3 I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Navíc, co se praktického použití týká, nemůže toho kompaktní audi zase až tolik nabídnout. Nedostatek prostoru na zadních sedačkách je kritický, zavazadelník malý a až s tříletým zpožděním (1999) doplnila základní třídveřovou verzi pětidveřová....

Svolávací akce Audi A3 (8L)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k A3 I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil revue 9/1996  

4. Test A3 1,9 TDI (66 kW)

■ Automobil revue 11/1996  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ AutoOjetiny 7/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Bazar...

Diskusní téma: AUDI A3

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek