I. (949) / 2017 ... (facelift 2019)

Kompaktní luxusní crossover vyráběný v italském závodě Cassino 

a využívající platformu sdílenou se sedanem Giulia. Název je odvozen od 

průsmyku Stelvio Pass, nejvyššího horského průsmyku Itálie, známého 

svými 48 táhlými serpentinami.

 

 + 

● nabídka vnitřního prostoru

● velký zavazadlový prostor

● praktické úložné prostory

● pohodlná sedadla

● komfortní odpružení

● skvěle fungující samočinná převodovka

● neutrální a agilní jízdní vlastnosti

● účinné brzdy

● řada asistenčních systémů

● atraktivní design karosérie

● silný motor 2,0 Turbo

● záruka 5 let

 

 

 – 

● špatný výhled dozadu

● horší tlumení valivého hluku

● v nabídce chybí LED světlomety (do 2019)

● natřásání podvozku, rázy od kol

● na limitu výrazná nedotáčivost

● rezervy v dílenském zpracování

● vrtošivé asistenční technologie

● minimální terénní ambice

● vyšší ceny příplatků

● model nenabízí hybrid ani elektroverzi

 

Hledáte další info ke Stelviu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Svět motorů 11/2017   ■ Autocar 19/2011 (studie)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 12/2019 (facelift)   ■ Autotip 1/2017  

3. Srovnávací testy

■ Katalog SUV - Speciál Světa motorů 2017 (s Porsche Macan)  

Diskusní téma: ALFA ROMEO STELVIO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek