I. / 2003 až 2010

 

 + 

● atraktivní vzhled a sportovní chování

● dobře tlumí běžné nerovnosti

 

 – 

● častý výskyt malých závad

● horší dílenské zpracování

 

Květen 2007 - Asi tou nejlepší věcí na vozech značky Alfa Romeo vždy byly jejich motory, a to nejen čtyřválcové, ale i šestiválcové. Ač konstrukční původ agregátů kubatur 2,5, 3,0 či 3,2 litru bychom vysledovali v roce 1978, po stránce jízdních výkonů jsou to naprosto fantastické motory. Bez jakékoliv prodlevy zabírají již z nejnižších otáček, neuvěřitelně rychle se vytáčejí, mají působivou gradaci výkonu a bleskově reagují na každý pokyn plynového pedálu. Velmi zajímavá je právě největší, 3,2litrová, verze, jež vznikla pro pohon vrcholných sportovních modelů 156 GTA a 147 GTA, v nich měla výkon 184 kW. Poté se představila druhá varianta „třidvojky“ s civilnějším laděním (a výkonem 177 kW) určená pro vozy GTV, Spider, 166 a GT. Z nich se dodnes vyrábí pouze ten posledně jmenovaný. A je také poslední, z pod jehož kapoty může ještě zadunět opravdový alfácký úderný motor. Agregáty stejné kubatury nabízené v modelech Brera, Spider a 159 jsou totiž od australského Holdenu a i přes použití modernější techniky (přímé vstřikování paliva, proměnné časování ventilů) mají k údernosti předchůdce pořádně daleko.

 

Svolávací akce Alfy Romeo GT

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Diskusní téma: ALFA GT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek