I. (164) / 1987 až 1997

Čtyřdveřový sedan s obrovskou nabídkou vnitřního prostoru, kompletní 

výbavou a téměř dvěma stovkami koní pod kapotou se vyráběl v italské 

Lombardii. Vůz, jehož design navrhl věhlasný Pininfarina, se ve výrobě 

udržel 12 let, během nichž vzniklo necelých 274 tisíc vozů.

 

 + 

● komfort

● komfortní jízdní vlastnosti

● většinou bohatá výbava

● vnitřní prostornost, zejména na sedadlech

● nízké ceny ojetin

● výrazný zátah dvouapůllitrového turbodieselu

● výkonné šestiválcové motory s nádherným zvukem

● nestárnoucí, stále zajímavý design

● pohodlné sedačky

● šestistupňová převodovka a stálý pohon všech kol u verze Q4

 

  

● nespolehlivost 

● choulostivý podvozek

● vysoká spotřeba paliva (šestiválcové motory)

● rychlá ztráta hodnoty

● jen průměrné brzdy

 

Alfa 164 podrobně:

1 Jak je spolehlivý?

Příznivá kupní cena je jedna věc, vysoké provozní náklady druhá. A to není řeč jen o značné spotřebě paliva u silných šestiválcových třílitrů, která se málokdy dostane pod 12 litrů na 100 km, ale i o nákladech na opravy. Alfa Romeo 164 byla prvním...

2. Jak se v něm žije a co se do něj vejde?

Zaujímá mezi nimi však výjimečné postavení, a to nejen zcela nepopiratelně nejelegantnějším designem. Alfa 164 téměř vždy mívá maximální možnou výbavu včetně třeba elektrického nastavování sedaček.  V roce 1992 proběhla u Alfy Romeo 164 velká...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

Zážehové motory: řadový čtyřválec  2,0 TS (106 kW) Zážehové motory: vidlicové šestiválce  3,0 V6 (135 – 148 kW) 3,0 24V (155 až 171 kW) 2,0 V6 turbo (148 kW)   Motory v Alfě 164 jsou výjimečné - ve fiatech ani...

4.2 Jaké jsou diesely?

Vznětové motory: čtyřválec  2,5 TD (85 až 92 kW)   Motory v Alfě 164 jsou výjimečné - ve fiatech ani v lanciích je nenajdete. Zážehové originály s nezaměnitelným zvukem a výkonem ve vysokých otáčkách jsou doplněny vznětovou...

5. Jak se s ním jezdí?

Ze všech příbuzných modelů určitě nejlépe jezdí. Stejně jako oni je laděna výrazně komfortně, ale zároveň nepostrádá radost z jízdy. Funguje-li, jak má, je podvozek tohoto vozu dokonalý. Lépe než fiat, lancia či saab tlumí příčné nerovnosti a...

7. Model v číslech a faktech ...

Karosérie: čtyřdveřový sedan. Zážehové motory: řadový čtyřválec 2,0 TS (106 kW), vidlicové šestiválce 3,0 V6 (135 – 148 kW), 3,0 24V (155 až 171 kW), 2,0 V6 turbo (148 kW). Vznětové motory: čtyřválec 2,5 TD (85 až 92...

8. Takhle s ním šel čas ...

1987: Představení modelu Alfa Romeo 164. Motory 2,0i Twin Spark, 3,0i V6 (135 kW) a 2,5 TD (85 kW). 1990: Luxusní model Quadrifoglio s výkonem motoru 3,0 V6 zvýšeným na 148 kW. 1991: Nový zážehový přeplňovaný šestiválec 2,0 V6 (148...

Svolávací akce Alfy Romeo 164

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Alfě 164?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Motor 12/1988 (Pro-car)   ■ Automobil 3/1988  

4.1 Test 164 3,0 V6 (135 kW)

■ Svět motorů 2/2018  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 1/2007   ■ Autohit 20/2004   ■ Autohit 9/2000   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: ALFA 164

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek