I. (932) / 1997 až 2005 (facelift 2002 a 2003)

Model 156 je důkazem tvůrčího potenciálu Alfy Romeo. Auto roku 1998 byl 

jako nový prodejním trhákem a rozplývali se nad ním odborníci i zákazníci. 

Po letech však postával v koutech autobazarů a nikdo jej nechtěl. Problémů 

měl totiž tolik, že ani stále líbivý design už rozumného zákazníka 

nepřesvědčil.

 

 + 

● atraktivní design i interiér

● sportovní i komfortní podvozek

● strmé řízení

● schopnost rychlých změn směru

● moderní vznětové motory

● charismatické zážehové motory

● solidní dynamika

 

  

● slabé brzdy nesnášející opakované namáhání

● rázy řízení při přejezdu nerovností v zatáčce

● řidičské chyby trestá vybočením zádi

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: U Alfy 156 bývají často problémy s elektronikou. Výjimkou nejsou ani zadřené zážehové motory, ale tato oprava se řešila ještě v rámci garance. Dále je třeba si dát pozor na karbonem zanesený variátor proměnného časování ventilů, přičemž tato závada se projevuje klepáním motoru jako u dieselu. Častým problémem bývá také vysoká spotřeba oleje u zážehových motorů, závady na dobíjení, vůle v horních hliníkových ramenech přední nápravy, vrzání spodních ramen opět na přední nápravě a také ohnutá zadní ramena.

 

Alfa Romeo 156 podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Ocenění se model dočkal záhy, když se stal evropským automobilem roku 1998. Mimořádný ohlas zaznamenal také u zákazníků. Mnoho příznivců získalo kombi Sportwagon z roku 2000. Konstruktéři si totiž dali záležet, aby při předváděcí jízdě působil...

Svolávací akce Alfy Romeo 156

2008-02 / Pohyblivá teplota kapaliny

Únor 2008 - Teplota chladicí kapaliny u správně fungujícího motoru začne po startu stoupat až na provozní teplotu, kterou pak po celou dobu jízdy udržuje. Klesat může nanejvýš u přímovstřikových dieselů při jízdě z kopce a zapnutém topení, vinno je nízké odpadní teplo těchto motorů. Pokud...

2005-06 / Málo oleje v diferenciálu Crosswagenu Q4

Červen 2005 – Ani nová akvizice italské značky, která zvládá i náročnější terén – model 156 Crosswagon Q4 – není opět tak úplně bez chyb. Výrobce musí kvůli možným problémům s dostatečným množstvím oleje v zadním diferenciálu zkontrolovat v servisech na dvě stovky...

2004-11 / Držák kapoty může povolit

Listopad 2004 - Pozor při kontrole v motorovém prostoru si musí dát majitelé italských modelů Alfa Romeo. Konkrétně ti, kteří vlastní typ 147 a 156. Podle zjištění výrobce nemusí vždy upevňovací konzole stoprocentně fungovat a z případného náhlého zavření kapoty mohou...

2003-09 / Uvolněná výztuž předního zavěšení u GTA

Září 2003 - Neuběhlo ani moc vody a přichází další informace ohledně problémů Alfy Romeo 156 GTA. Tentokrát mají problém modely vyrobené mezi listopadem 2002 až lednem 2003 a důvodem pro jejich svolání do servisu je riziko uvolnění výztuže předního zavěšení. Naštěstí nejde o velký počet...

1 | 2 >>

Hledáte další info k Alfě 156?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 17/2004 (Crosswagon)   ■ Autotip 7/2000 (kombi)   ■ Svět...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 14/2002 (facelift)   ■ Auto, motor a sport...

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 2/2001 (s BMW 3)   ■ Autotip 19/2000 (kombi ... s BMW...

4.1 Test 156 2,5 V6 24v (140 kW)

■ Auto, motor a sport 2/2001 (kombi)   ■ Autohit...

4.2 Test 156 2,0 JTS (122 kW)

■ Svět motorů 24/2004   ■ Autocar 5/2003  

4.4 Test 156 GTA (3,2 V6 / 184 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2002  

4.5 Test 156 2,4 JTD (132 kW)

■ Auto, motor a sport 9/2001    

4.6 Test 156 2,0 JTS (114 kW)

■ Svět motorů 12/2001   ■ Auto, motor a sport 8/2000   ■ Autotip...

4.8 Test 156 2,4 JTD (100 kW)

■ Svět motorů 44/2000 (kombi)   ■ Reflex 6/1998  

5. Technika

■ Autotip 4/1999 (Selespeed a Q-Systtem)  

Profil ojetiny

■ Autohit 17/2011   ■ AutoOjetiny 8/2008   ■ AutoOjetiny...

Diskusní téma: ALFA 156

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek