AutoESA spustilo projekt Garanční servis Esa Elit. O co v něm jde?

04.06.2015 08:25

PAVEL FOLTÝN, AutoESA: „Na základě průzkumu jsme zjistili, že více než 65 % z našich zákazníků poptává k nově koupenému vozu služby garančního servisu. Spojili jsme se proto se společností Elit, která provozuje téměř 500 servisů, a připravili servisní produkt, jenž je v tuto chvíli na českém trhu ojedinělý. Obsahuje vybrané servisní úkony jako třeba výměnu oleje a filtrů, kompletní přezutí, leptání skel kódem VIN a registraci vozu do databáze ECCR zcela zdarma. Klienti mohou čerpat služby garančního servisu ve všech partnerských servisech Elit po předložení speciální plastové karty s vepsaným VIN kódem vozu, kterou obdrží v rámci nákupu balíčku doplňkových služeb ve všech autocentrech AutoESA. Rozsah služeb se bude samozřejmě dále rozšiřovat.“